Snooopi Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 ... nå har jeg begynt å blø?! Jeg har gått på pillen i litt over 2 uker, spottet litt den siste uka, men i dag kommer det litt friskt blod? Jeg har merket at det skjer noe i livmora, men trodde jo at pillen ville holde blødning tilbake?? Noen som kan si at dette er normalt?
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Hallo! Jeg gikk også på p-piller et par mnd før jeg startet opp med spray. Jeg blødde mer eller mindre hele tiden, og kjente som du mye i livmora. Tror jeg også fikk den første blødningen omtrent 2 uker etter oppstart, blødde så ut hele brettet, hadde en blødningspause på 1-2 uker så var det på an igjen. Ringte klinikken 2 ganger og var bekymret, men blødningene gjorde ingenting. En vanlig bivirkning av mine p-piller var visst blødningsforstyrrelser de første mnd. Jeg hadde gledet meg til endelig og kun ha blødning i 4-5 dager, men den gang ei.
Snooopi Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2007 takk for svar! Dette er nemlig planlagt sånn at jeg rekker et forsøk innen sommerferien! Satser på innsetting 25. juni!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg kan dessverre ikke svare på det du lurer på, men sender en stooooooooooor klem og ønsker deg masse lykke til:-) Klem
Snooopi Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 Takk! Jeg er jo kjempespent på om vi rekker en tur til før sommern! klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå