vb-76 Skrevet 13. mai 2007 #1 Del Skrevet 13. mai 2007 Har vel vært noen andre innlegg her ang svigermødre. Her kommer mitt bidrag. Som vi alle vet er det snart 17 mai. Hun ringte i stad for å høre om vi kom til de 17.mai, som vi også gjorde i fjor. Jeg hadde snakka med pappa før på dagen og han lurte på om han kunne ta seg en tur til oss. Så det sa jeg til svigermor da hun ringte. Vet dere hva hun sa!!! "Dere må vel kanskje være hjemme hos han da siden han kommer"... Jeg ble helt taus jeg.. og svarte etterhvert at "ja" og tenkte at det er da normalt at man er hjemme når man får besøk! Hun mente at pappa kunne være her også kunne vi dra til de på besøk. HAAALLLO. Den andre søstra til samboer med familie skal være sammen med de, så de blir ikke alene, dette poengterete hun ja. Hun ble så tydelig snurt over at vi ikke kommer til de. Jeg blir helt oppgitt jeg. Selv har jeg foreldre som ikke bor sammen, og de kan godt finne på å feire 17. mai alene på hver sin kant. Det verste er at når jeg forteller det til svigermor så reagerer hun ikke idet hele tatt. Det viktigste er at VI er sammen med DE og at DE ikke blir sittende alene. DE er er to og da. Huff, jeg ble bare så provosert, måtte bare få det ut her!!! Nå har vi funnet ut av vi skal be både mamma og pappa hit 17. mai da. Det kan være litt slitsomt med begge samtidig, men det går jo, og det er en dag det skjer masse på. Begge de to har lyst å komme hit, men ingen tørr å be seg selv.. Litt ytterpunkter disse besteforeldrene til Didrik Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9286269-april-hmm-svigermor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 14. mai 2007 #2 Del Skrevet 14. mai 2007 Off, det må være så slitsomt å ha det sånn! Jeg har heldigvis svigers med sunn fornuft..hehe..enn så lenge. Dere hadde jo ikke trengt å feire dagen med noen av de heller. Hvis dere hadde ønsket det sånn. Men skjønner jo at svigersene dine kanskje hadde veeeldig lyst å ha HELE familien sammen, fordi det har de/hun drømt om, og sett for seg, og så ble skuffelsen for vanskelig å skjule når du sa nei? Litt dumt om de tar det for gitt at dere skal være hos dem i alle sammenhenger da... Jeg merker at jeg blir småsliten av "kravet" om å bytte på feiringer her og der. Har mest lyst å feire alle høytider og dager, bare med oss fire. Men da hadde nok gubben eksplodert, tenker jeg...hehe.. Eller, det er greit å feire sammen med foreldrene våre, men syns det er dumt at det er et krav -hvis du skjønner? JEg føler iallefall at det er det. Ja, dette ble jo litt på siden av det du spurte om, men.. Håper foreldrene dine kan komme begge to da, og at de går over ens Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9286269-april-hmm-svigermor/#findComment-9291114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå