Gå til innhold

Mage?

kjersti med gutt i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei gravide kvinner:) Når begynte det og vises på dere? Er 6+4 og venter spent på at magen skal starte å vokse:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan.

Jeg har allerede en liten mage,men har vært oppblåst ettet prøverørsbehandlig og det er nok grunnen.Jeg er 5+4.Fikk ikke mage så fort med mine andre to,så du må kanskje vente litt til?

Vi er jo også så forskjellig,noen popper ut en kul fort og andre ikke.Alltid kult med mage som synes når man er gravid,og den kommer nok snart skal du se....

Hærlig!!!!

Skrevet

hei hei. jeg er 11+2 nå. og har litt mage. begynte å vokse ca uke 9:)

Skrevet

Har hørt det er vanlig at den kommer rundt uke 1, og at de fleste har fått synlig mage i uke 20. Det er det gravidebøkene sier i alle fall. Før det er det mer som et tynt, jevnt fettlag som legger seg på magen, men ikke den etterlengtede "kulen". Hos meg kom den i uke 18, men først rundt 22 folk kunne se tydelig at jeg var gravid. Føltes eeeeevig lenge å vente!

Skrevet

Rundt uke 15, skulle det naturligvis stå! Uke 1 hadde vært litt sjukt..

Ellers kommer jo magen gjerne tidligere på de som har født før, senere på førstegangsfødende.

Skrevet

I mitt første svangerskap fikk jeg ikke en liten fast mage før uke 17-18. Nå er jeg i 8.uke og fått en litt pløsete mage alt. Jeg startet med samme vekta nå som sist svangerskap, men det er akkurat som det ikke er noen muskler som holder igjen magen der nede. Vakkert er det ikke..hehe:-) Bedre å få en fast kul som kommer sakte men sikkert, og ikke en muskelløs oppblåst ballong med et tynt fettlag. Men hørt at det er vanlig når man har født før og ikke vært så aktiv på treningsfronten i mellomtiden...

Skrevet

Jeg er gravid i uke 10, men har ikke noe mage enda. Men gleder meg fryktelig til den kommer:) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...