Gå til innhold

Liten mensblødning=problemer med å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Før jeg begynte på pilla var jeg plaget med lange og kraftige mensturasjoner. På pilla var den ganske normal. Nå er det 1/2 år siden jeg slutta på pilla og mensen blir bare kortere og kortere. Denne gangen hadde jeg ikke mensen i 2 dager en gang, har bare spottet litt etter det. Betyr det at det kan være vanskelig for egget å feste seg? Burde jeg kontakte legen?

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk og tusen takk for svar!=) Da bestiller jeg meg en legetime=)

Så trist å høre at du har hatt en SA. Håper spiren sitter med en gang nå som du har fått progesteronkrem!

Masse lykke til du og!!!

Hei dreamer

ville bare si at det finnes en krem på helsekost også som heter progesta care ( brukes fra el til IKM), den skal ha samme virkning..... jeg forsøker også wild yam ( skal også virke på samme måte) denne perioden, så får vi se

hadde vært fint om du kunne fortelle meg om hva din lege sier, kankje han gir flere alternativer enn min lege???

Takk for tipset, da prøver jeg de to hvis jeg ikke får noe lurt av legen. Skal si ifra om hva legen sier=) Håper jeg får time raskt og får vite noe som kan hjelpe oss begge. Når har du IKM? Håper kremen og wild yam hjelper deg!

Er i den spennende ventetiden du da! Håper det kommer noen symptomer etterhvert;) Jeg er bare på dag 4 jeg. Har EL rundt 25. mai og IKM sånn 5.-6. juni, føles som en evighet til. Men kanskje jeg får noe hos legen som jeg kan bruke i lutealfasen da=) Hold meg oppdatert, håper veldig at det klaffer for dere!

Jeg har mensen i bare 3 dager og blør ikke noe særlig heller. Harproblemer med å bli gravid. Gynbekologene reagerer alltid på min korte mens men sier ikke mere om det...tror ikke de helt vet om det har noe å si eller ikke... har lurt på dette selv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...