baby2010? Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 i dag testet jeg på nytt med en Clear Blue og den ble positiv med en gang! Var egentlig ingen tvil på denne testen, men jeg klarer liksom ikke slippe jubelen løs! Tenk hvis den ikke er riktig! Skal innom legen med en urinprøve i morgen, og slipper nok ikke jubelen løs før hun evt sier at testen deres er positiv! HÅPE, HÅPE!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Gratulerer så mye!!!=) Den er nok riktig, du er gravid!!!=)=)
baby2010? Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2007 Takk Fatter ikke at jeg ikke bare kan fatte at den var positiv!!!! Men tenker hele tiden på at den kan være feil, har vell skjedd før?! Gleder meg til i morgen, da vet jeg ihvertfall sikkert! Noe jeg lurer på er; Har dere andre som er/har vær gravide opplevd å ha skikkelige menssmerter? Jeg har hatt det i tre dager nå og de er skikkelig vonde!! Kommer som "tak" , altså i perioder! Jeg blør en del fra rumpa, tror det er innvendige hemmorider...men skikkelig ekkelt! Noen som har opplevd dette? Blør ikke hver gang jeg går på do, men inniblandt! Sånn som ikke for lenge siden..... jeg trodde jeg tisset, men var masse blod i doskåla! Tenkte med en gang på at det kunne være mensen....men etter at jeg tørket meg, såg jeg hvor det kom ifra!
monic82 Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 gratulere så mye, tror nok at du er det, så du får ha lykke til med svangerskapet, håper alt går bra!!!!!!!!!! stor gratulasjons klem fra meg til deg;)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Gratulerer så masse. Jeg testet også positivt idag :oD Snakkes på 1.trimester
Brunetta =) Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Om du blør mye fra rompa så må du kontakte lege for behandling. Det er ikke bra det om du er gravid og det blir større trykk der. Du kan jo ikke gå med så mye blod ansamlinger der, slik at det føles som om du tisser, da er det mye og du kan jo føle deg særlig pigg. Gjør noe med det!!!
majatv Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 Hei! Gratulerer så mye! Du skriver at du testet på nytt...testet du negativt tidligere?? Brukte du CB begge gangene? Og når testet du i forhold til IKM begge gangene? Jeg er 7 dager over IKM og testa negativt med CB i går. Fortsatt ingen TR, tester vel igjen om noen dager hvir ikke TR kommer da. Lykke til videre!
baby2010? Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. mai 2007 Takk for alle gratulasjoner Veldig koselig at folk bryr seg Svarer majatv: Jeg testet svakt positivt på torsdag, enda svakere ( trodde den var negativ) på fredag, sterkere strek på lørdag.....da brukte jeg tester fra billigetester.no. Siden jeg da ble ganske usikker valgte jeg å teste me CB i dag, da slo den ut med en gang...til og med før kontrollstreken "hadde fått urin på seg". Jeg har ikke kontroll på syklusen min, men jeg går ut i fra at utfloden med littegranne farge som jeg hadde 14 april var mensen. Da skulle jeg vell hatt den 12 mai. Dvs at jeg testet 2 dager før IKM, 1 dag før IKM, den dagen jeg skulle hatt IKM og 1 dag etter IKM. Skal krysse fingrene for at det går bra med deg også
Lillegull og spiren Skrevet 13. mai 2007 #12 Skrevet 13. mai 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....gratulerer såååå masse:) så heldig du er:) kos deg med den voksende magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå