Gjest Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 har nedtelling på kalenderen. Ca 4 mnd til vi kan starte prøvingen nå...
Meg og gutten min Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 4 uker her så er vi i gang:) dette blir veldig spennende. sitter å strikker ett lappeteppe med baby garn. tenkte å strikke ett baby teppe. greit å være tidlig ute:)
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 så kjekt. 4 uker er ikke lenge til! og tiden går sikkert litt fortere når du strikker:) eneste forberedelsene j gjør er å ta folat:) Det er jo utrolig spennende det her...
Meg og gutten min Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 ja tar forlat jeg også og så har jeg gått til innkjøp av hostesaft:) dette her blir kjempe spennende. håper virkelig jeg ikke er av de som må vente ett år før man blir gravid:(må være grusomt å vente å vente
Brina86 Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 199 dager til jeg ringer legen og får ut spiralen min.. hihi.. gleder meg så sykt... er sååå lenge til men vurderer som skrevet tidligere og ta ut spiralen før bare for og få den ut.. den plager meg så masse.. masse smerter av den hele tiden... noen tips og info om div prevansjon jeg kan bruke.. kan ikke bruke p pillen prøver og få litt info om p staven.. eller p ringen.. kan han kjenne pringen? kan ikke den dette ut da? håper på svar fra dere jenter som går på litt diverse... hvilken prevansjon bruker dere intil prøvetiden begynner og hva som er positiv med den? *klemmer til ALLE sammen i sommerværet*
Rafi Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Hei Brina86 Jeg har gått på p-ring i et år nå ca og er kjempe fornøyd. Iallefall i forhold til pillen og plaster. Du kjenner ikke at den er inne, om du gjør det så har du ikke dytta den langt nok opp. Min samboer kjenner den heller ikke når vi har sex. Du slipper å tenke på å huske pillen hver dag. Og om du skulle spy eller ha diare så slipper du å tenke på at pillen har kommet ut så jeg anbefaler den. Men du må selvfølgelig prøve den selv først for å kjenne hvordan du liker det. Jeg er i bedre humør også.
Brina86 Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 høres kjempe flott ut det derre... om den funker så bra så skjønner jeg faen ikke hvorfor i all helvete legen min absolutt skulle ha meg på spiralen uten og foreslå ett alternativ.. gruer meg så sinnsykt til og ta den ut.. gjorde så vondt.. hadde rier i to dager etter jeg tok den.. lå strykeflat... er det jævligste jeg noensinne har vært med på.. er sikekr på at barnefødsel er massage i sammenligning.. hadde sikekrt åtte tanger ut av musen bare for og få stor nok åpning til og ta den ut.. helvete.. kjenner jeg er rimelig forbanna på legen min no.. vil bytte fastlege jeg.. men eneste kvinnelige lege her er stappfull... min er jo så langt vekke i tilleg..
Hemmeligheten Skrevet 13. mai 2007 #9 Skrevet 13. mai 2007 Ang Pstav: Har skulle svart på dette mange ganger men har ikke hatt tid. Pstav er en implantat som du setter inn under biseps som kan vare i tre år. Den er ganske kostbar ca 2000 så hadde ikke ville satt den inn for 8 mnd. Men sånn for å ha det i to til tre år f. eks mellom to barn er det kjempebra. Jeg satt inn min når jeg begynte på bachelorgraden. Fikk mer kviser i begynnelsen men det gikk over. Hadde ikke menstrasjon det første ett og ett halv året. Fikk to sopp infeksjoner på grunn av forstyrrelsen i balansen. Men jeg syns det var verdt det. En kan slippe å tenke på prevangsjon i inntill tre år(tror det finnes noen for fem år også). å sette den inn var ikke ille. fikk lokalbedøvelse og det var litt ømt til å begynne med. Å ta den ut tok lengre tid enn jeg hadde trodd, men det var ikke noe særlig vondt. (lokalbedøvelse og måtte sy ett sting) Hvis det er noe jeg har glemt å svare på nå er det bare å spørre. HUsk at jeg har bare en erfaring og slike hormoner virker forskjellig på folk.
Lotta med novembergutt Skrevet 13. mai 2007 #10 Skrevet 13. mai 2007 Jeg bruker kondom frem til prøvetiden jeg:) Litt kjedelig er det jo, men funker veldig fint. Og deilig å vite at man ikke tar hormoner!
Brina86 Skrevet 13. mai 2007 #11 Skrevet 13. mai 2007 nja.. skal snakke med legen min om dette når jeg kommer så langt.. se om ikke jeg får skiftet fastlege til hun som jeg vil til her jeg bor selv om hun er full.. litt greit og ha spiralen sånn i sommer mnd da.. slipper og bekymre meg for og fylle tampongen med vann lissom.. hehe... men den p ringen hørtes bra ut... åååååååååååååååååååh... gleder meg sånn.... 198 dager igjen no.. hehe.. eller etter 12 er det 198... 20 min til *whiiiiiiiiii*
Brina86 Skrevet 13. mai 2007 #12 Skrevet 13. mai 2007 nei.. 199 dager igjen etter 12 dere bare MÅÅÅ se på hjemmesiden min.. har den søøøøteste filmen ever lagt ut.. det er den filmen som begynenr av seg selv www.myspace.com/brinatosen
Brina86 Skrevet 13. mai 2007 #13 Skrevet 13. mai 2007 og en søt baby film til som ligger under kartet.. husk og ha lyd på når dere ser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå