Gå til innhold

1. dag med pulverkur...


inzaidaz

Anbefalte innlegg

Ja der var jeg begynnt!

Må bare si en ting. Man må være DESPERAT for å gå pulverkurer altså!! Hehe. Har ikke spist i dag....bare sjokkoshaker og pulversuppe... Kjenner meg neste 50 kg lettere allerede! :P Hehe! Nå har jeg bare 13 dager igjen.

MEN jeg skal klare det!!!

Strtvekten min er...*kremt* 98 kg :S:S:S

Har regnet litt på det og det vil ta ca 1 mnd før jeg er nede under 80kg... Det blir nok steintøfft men når jeg nå har et opplegg så skal jeg følge det og gjennomfør hele greia!

 

Bare lurer på om noen her inne vet hvor lang tid det tar fra man søker om brystreduksjon før man får det?? men fritt sykehusvalg og alt liksom...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg var hos legen for å be om henvisning sa de att det var ca. 1 års ventetid fordi dette ikke er prioriterte oprasjoner som i like stor grad går utover helsen som andre ting. I tillegg kommer jo da ventetiden på å få komme inn til en kirurg til vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å??

Jeg MÅ ha denne opperasjon RASKT!!! Er så plaget med migrene nå at det er uutholdelig!! Nakken verker hver dag... Det må da gå ann å få den raskere enn det...om man har store helseplager... Jeg skal til legen min om 1 uke for å høre... Håper da jeg blir tatt på alvor og de haster saken litt! Jeg er nå på min 2. dag med migrene... :S Har eksamen om 2 dager...+ en stooor innlevering....håper smertene roer seg litt så jeg får gjordt disse oppgavene...

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...