Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Hva slags symptomer hadde dere da dere fant ut at dere var gravide?
Erisa* Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Jeg hadde veldig mye luft i magen, og nesten magekramper (ikke i livmora, men tarmene om du skjønner...). I tillegg var jeg litt vond i korsryggen, og brystvortene var litt såre/ømfintlige. Dette var 3-4 dager før IKM, testet positivt 3 dager før jeg forventet mensen.
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Ømme bryster først og fremst.Menstruasjonslignende smerter nederst i magen.Uteblitt mens....Testen var positiv en uke etter uteblitt mens... Nå er jeg i 6 uke.merkelige greier.Hadde ikke trodd jeg skulle få barn noen gang....
Siadle *drømmer om spire* Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Ingen symptomer her, ikke enda heller for så vidt.
jente08&jente2010<3 Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 jeg merket det på ømme bryster. men nå er jeg 5+6, og er trøtt, ømme bryster, stikker i bekkenet(livmoren utvider seg) vondt i ryggen... men faktisk ikke kvalm:)
Life is a gift Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Samme her. Har den oppblåste magen, og litt trykkende murrende smerter nederst i magen, puppene er ømme og såre på "tuppene", og ellers veldig trøtt og sliten. Men IKKE kvalm...ahhh...håper det fortsetter.
Adriansmor med tulla Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Kvalm.. kvalm og atter kvalm=( såre pupper, oppblåst i magen, smerter og stikkinger nederst i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå