Gå til innhold

Miniinme ( du som jobber på Eilert)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Ann C!!!!

Så koselig at du er her inne også!! Bli med på treff en onsdag da?? Vi er nemlig en gjeng fra her inne m januar barn som møtes hver onsdag, så om du har lyst så hadde det vært kjempe hyggelig å møte deg på det!!!

Alt bare bra m oss, han vokser og har blitt så stor (var jo litt liten når han kom)!! Så deilig for dere at dere skal til Tyrkia, vi burde også dra en tur dit...så familien får hilse på lille gutt (min mann er fra Tyrkia), men vi vet ikke om vi får dratt iår....håper iløpet av høsten engang!!

Hvor i Tyrkia skal dere??

Bli med på treff en onsdag etter ferien da??

Klem INGUNN

Heisann Ingunn ;O)

Blir gjerne med på treff etter ferien ;O)

Vi drar til Icmeler i morgen, det skal bli sååå deilig. Det er andre gang samboeren min og jeg drar dit. Svigermor og søsknene til samboeren min drar bare dit. Vi skal ha med oss den ene onkelen til Leander også, veldig fint, for han kjenner alle der nede.

Får hape dere får tatt dere en tur nedover også da!

Hvor kommer mannen din fra i Tyrkia?

Leander har blitt veldig stor, har nok runda 8 kg tenker jeg. Men han var jo stor når han kom også.

Skjønner ikke hvor jeg hadde han egentlig, for jeg var ganske liten og fikk beskjed om at gutten min ville veie et sted mellom 2,5 og 3 kg. Men ut kom det en på nesten 4.....

Blir i allefall gjerne med på treff etter ferien. Bare jeg får vite tid og sted ;O)

Masse klemmer AnnC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...