Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd det? jeg tok en time for å prøve... han satte altså nåler for eggstokker,hormoner og sånt... tror jeg hadde ti nåler i øret... (ikke spes vondt) jeg lå med de nålene i ca 30 minutter... da han skulle til å ta de ut så hang nålene som var satt for hormoner og eggstokker igjen...så det var tydelig at de trengte behandling..så jeg er så spent på hva testen sier om morgenen 17.mai....er det noen som har prøvd det her tidligere å fått klaff? nysgjerrig jeg da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

jeg har ikke prøvd akupunktur.... men synes du skal lese innleget langt nede å¨siden med Tittel "solskinnshistorie" - flott historie, ikke sant???? Håper det klaffer for deg også!!!

Lykke til!!!!!!!

Skrevet

det var virkelig en solskinnshistorie det... det som er at jeg har så vondt i puppene mine...eller brystvortene... å jeg har aldri vondt i puppene ellers...jeg har hatt litt halsbrann,det har jeg heller aldri vært plaget med... jeg er trøtt selv om jeg sover og sover...litt uvel,småkvalm og sånt...og suuuuulten...hele tiden...så jeg vet ikke hva dette betyr.... får bare håpe... :)

Skrevet

glemte at jeg er veldig hard nederst i magen nesten nede ved benet...å det bruker jeg heller aldri å være... etter en barnefødsel for snart fire år siden så er det ennå litt (mye) slapt der nede.. ;)

Skrevet

Oi, oi................... du har mange "riktige" symptomer..................gleder meg til å høre resultat av testing!!!!

Skrevet

Er på snarvisitt på denne siden, tenker å etterhvert starte med nr 2:) Men jeg har endometriose som er en sykdom som gjør mange kvinner infertile. Det følger med en del smerter og av den grunn oppsøkte jeg akupunktør. (Legene ville sette meg i kø til IVF). Akupunktøren sa til meg "jeg setter en nål på fruktbarhet også jeg". Og 14 dager etter hadde jeg postiv graviditetstest. Veldig glad jeg slapp IVF- og i det heletatt ble gravid:)

Skrevet

det hørtes bra ut...er så spent...men jeg er nesten sikker på at testen jeg skal ta 17 mai er negativ...når jeg ble gravid med sønnen min,så slo det ikke ut på noen test før jeg var 14 uker på veg... produserer sikkert veeeeldig lite hcg da... hvis det går an...føler meg egentlig gravid nå,men jeg tør ikke håpe...det er for godt til å være sant...vi er en vennegjeng på 6 stk...deriblandt av de 6 er 5 gravide...alle skal ha innen 07 så det hadde vært moro om jeg også fikk det til nå...det er jo bare jeg som har prøvd her...resten er "uhell" eller værtfall ikke planlagt... hehe... dette ble langt gitt... men det jeg skulle fram til er at jeg gleeeeeder meg til testen min viser positiv en gang:)

Skrevet

Krysser fingre for deg og HÅPER du har rett, at det er graviditetstegn:) Det er med skrekkblandet fryd man tester- og håper. Det hadde vært morro om du fikk følge vennegjengen din også:) LYKKE TIL!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...