Gå til innhold

Yippi, mannen er ENDELIG villig!!! Hurra, så gla...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Manna mi har vært klar på at to er absolutt nok, men her på fredag kom han luskende og lurte på om jeg skulle slutte med pilla. Han vil ha babis, joho!!!!

Jeg er klar (har smugspist folat i en måneds tid, i påvente av at han skulle skifte mening :-) )!!! Sist gang tok det 10 pp mens første satt etter 4. Er midt i 30-åra, så alderen teller vel ikke i min favør. Håper på et kort opphold her inne, men tar høyde for at jeg blir værende her en stund.

Så da er det på`n igjen med venting og el-testing og IKM og tante rød... en spennende tid i alle fall. Håper inderlig på å kunne trille ny baby våren 08. Har i tillegg fått pendlermann, så det er mye som skal klaffe. Men det blir nok vår tur etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer sååå mye!!=) Håper spira sitter raskt!

Skrevet

Takk for det. Blir er en spennende tid. Og det er det jo for ale her inne. Lykke til du og. Regner med at du er på prøvern siden du er her inne :-)

Skrevet

Takk=) Er ganske på prøvern ja, men ikke helt. Sambo blir mer og mer på gli, men er ikke blandt de som prøver aller hardest enda;) Masse lykke til, krysser fingrene for deg!=)

Skrevet

så hyggelig!! j er ikke prøver nå, men snart (som du ser av nicket). Til høsten antagelig.

Lykke til, krysser fingre og tær:)

Skrevet

Så bra...

Håper det går fort da...

Grattis..hihi=o)

Skrevet

Vi er i samme båt, vi da. Mannen min har også vært klar på at to (+ gutten han har fra før) er nok, men etter lang tids grubling og mange samtaler er vi nå prøvere. Yippi!!

Lykke til med prøvingen

Skrevet

Så bra:) Det er bra når begge er klar for det. Med meg og mannen min var det omvendt, hi, hi. Han kunne tenkt seg å prøve et halvt år før jeg var klar. Og nå er det ett år siden vi satsa for fullt, så det kan ta tid.

Masse lykke til med prøvinga!!

Skrevet

Åååå så moro.

Er i samme båt her, og håper å ut på trilletur neste vår. Har akkurat kastet pilla (15/5). Håper det ikke tar for lang tid. De to foregående gangene gikk det 2pp. Krysser fingrene for det samme denne gangen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...