Gå til innhold

utflod.....


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

har masse utflod, uff er så kjedelig...er litt farge på det? andre som har det slik...sees ikke på papiret når jeg tørker med men litt lyslysbrunt i truseinnlegget...??er bare 4+2 idag så regner med at "fargen" gir seg...

men det er vertfall kjedelig...

har litt smerter i magen og innimellom men det er vel bare fordi livmoren strekker seg...

hadde ikke så mye utflod sist jeg var gravid (som endte med ma i jan.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, Stratosen, og gratulerer med spiren! Jeg har også hatt litt brun utflod i tre dager, men det har gitt seg nå. Nå er den hvitaktig igjen, og i noe større mengder enn normalt. Hadde det slik sist jeg var gravid også:)

 

lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki...det er ikke så mye...kommer og går litt:P

håper det går over med meg og..:)

har hatt d omtrent i tre dager nå tenker jeg..

så koselig erisa at du har spire...når har du termin???hvor gammel er du? har du noen barn fra før?

jeg har ingen barn, mista første i ma i januar...og fått ny spire med menstermin ca 18-20.januar...

er så spennede og dette er helt annerledes enn forrige gang så denne gangen er jeg sikker på at alt gr bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år gammel, har termin 16.januar. Har ingen barn fra før av, mistet som deg min første. Det var i SA i februar, var i uke 7/8. Litt skumlere med meg, for jeg føler meg ganske lik nå som sist... Ganske nervepirrende med andre ord! Heldigvis skal jeg til ul i uke 8/9 for å se om alt er i orden. Så hvis det er det da, kommer jeg nok til å senke skuldrene litt mer. Men jeg håper jo, selvfølgelig! Hadde vært kos å få en liten kul på magen i løpet av sommerferien, og komme tilbake på skolen, og da kan alle se at jeg er gravid=D

Jeg bor forresten i Bergen og studerer medisin. Hvor bor du, hva driver du med? hvor gammel du er?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse utflod, men det er ikke noe farge på det..

Er jo veldig vanlig da, selv om jeg ikke har noe positive erfaringer med det, men er jo veldig mange som har det som det går bra med da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjempemasse økt utflod jeg... hvitt og gjennomsiktig. Helt normalt det vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...