Gå til innhold

Emmaljunga Cerox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen mer erfaringer ang. denne vognen? postive og negative. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ingen erfaring, kunne tenkt meg den vogna, men så at den var veldig tung i forhold til city cross..!?

Skrevet

Flott vogn, lett å trille. Er ikke tung i det hele tatt... Stødig, gode hjul, vendbart håndtak er superpraktisk... :)

Skrevet

hadde en simo kombi før. er vedig glad i vogna. veldig smal når den er sammenslått.

minuset hos oss er at jeg synes den dra over handtaket saken er litt slakk. har hørt at det kan være en svakhet med disse vognene.

ellers tror jeg ikke at det er så stor vektforskjell fra cerox til city jet. uten at jeg skal si det 100% sikkert.

liker vogna veldig godt!!!

Skrevet

Vet det har vært endel feil med den vogna, ville nok heller gått for emmaljunga city cross.

Skrevet

ceroxen er faktisk lettere en crossen med bare bag på....!med sortsvogndelen 1 kg tyngre, så ikke noe å snakke om det:-)

Skrevet

Det er viktig å se forskjell på Cerox og Cerox 360 her.

Det er to helt forskjellige vogner. Ceroxen tror jeg er ltt tung, og har også hørt noe kritikk om den vogna.

Selv har jeg Cerox 360 og den er lettere enn crossen med bag, og en drøm å trille med de svingbare hjulene.

Sportsdelen er stor og romslig med full liggestilling, jeg synes det virker som en super vogn!! og på mandag skal jeg hente den nye bilstolen til Emmaljunga som jeg har bestillt, så da har jeg også en mulighet å sette den direkte på det lette understellet til Cerox 360.

Skrevet

åh?er det en som bare heter cerox?håper ikke bestillingen min er feil da..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...