Gjest Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 jeg tørr ikke annet enn å pakke baggen klar jeg for sikkerhetsskyld.. magen er sunket,hodet festet,nedpress,stikkinger,murringer i mage og rygg,tisser konstant,mye slimete utflod og slimproppen er gått... Jeg tror lucas har seriøse planer om å komme om ikke mange ukene jeg altså.. hva tror dere?
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 hehe kunne jo tenke meg at han kan holde seg inne helst til uke 37 men kjennes ut som om han ikke er enig dær..
mememe Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 hmm.. magen min har synket den å.. så det tegnet der stryker vi fra lista.. det teller ikke
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 synking er tegn på at det nærmer seg , men kan jo ta alt fra uker til måneder sånn sett;)
mememe Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 nemlig! så det teller ikke men jeg tror Lucas lurer deg..
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 tror du? vel finner nok ut av det etterhvert, skal til jordmor på tirsdag:) er uansett bare 50 dager til ul termin og 40 til menstermin:) gleder meg sånn til fødselen:)
mememe Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 ja, jeg tror egentlig det. jeg gleder meg ikke til fødselen. jeg gruer meg helelr ikke.. man vet jo ikke hva som skjer.. er litt.. spent kanskje?
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #9 Skrevet 13. mai 2007 jeg er litt sånn både og, har kjempelyst til at han skal komme snart men vet samtidig at han bør vente til uke 37 i allefall:) du skal se det går så bra, prøv å tenke positive gode tanker rundt fødsel, ikke tenk på vondt osv men det at det er en positiv opplevelse som skal ende i at du får en nydelig liten sønn i armene dine, er sånn jeg tenker:) tenker at alle smerter ang fødsel er positive smerter som leder til noe bra og at dette skal bli en spennende og stor opplevelse som skal gå superbra:)
mememe Skrevet 13. mai 2007 #10 Skrevet 13. mai 2007 ingen smerter er postitive.. de er jo vonde.. men jeg overlever nok skal du se! orker bare ikke tenke så mye på det enda.. skjer det så skjer det
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 13. mai 2007 #11 Skrevet 13. mai 2007 Heisann snuppetuppa! Ikke for å ta hull på den fødebobbla di, men ei bekjent av meg hadde akkurat de samme tegnene, kjempe tidlig, alle trudde hun skulle føde i hvertfall to uker før tiden. Jordmora sa også til hennes når hun var litt over 36uker på vei at "No kan babyen komme kordan som helst dag framover"... Hun gikk en uke overtiden, og den uka ble ekstra hard fordi alle hadde sagt at hun kom til å føde før, til og med jordmora. Så innstill deg på å gå to uke overtiden, så blir d jo bare kjempe bra hvis han kommer i uke 38;) Da blir du i hvertfall ikke skuffa hvis du ikke føde før.
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #12 Skrevet 13. mai 2007 nesj hardt blir det ikke uansett for jeg har i bakhodet at han kan ta seg goood tid over termin:) men jeg er litt obs sånn i tilfelle allikevel.. hehe, man vet aldri hva denne rakkern kan finne på så men er lov å håpe i allefall;) uansett kommer han jo til slutt vet jeg:) men er jo ikke rart man blir litt sånn alert alert med alt rare som skjer;)
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #13 Skrevet 13. mai 2007 jeg ser de som positive for de leder til noe bra.. de har en mening liksom:) klart du overlever, kommer jo til å gå kjempebra:D skjer gjør det jo til slutt uansett men er ingen vits i å grue seg eller tenke for mye på alt som skal skje, heller fokusere på det øyeblikket man endelig har den lille på brystkassa:)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 13. mai 2007 #14 Skrevet 13. mai 2007 Sant d, og d e bedre å være litt forberedt på at ting kan skje før, enn å sitte me fingeren i rompa, også har man ingenting klart hvis nåkka skulle skje før tia! Bare pakk bagen du:) Har lagt på senga til emilie enda en gang:) Glede meg sykt:)
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #15 Skrevet 13. mai 2007 hehe alt er i allefall klart om han skal finne på å komme, jeg har forsåvidt god tid jeg for jeg for de beste er om han venter til etter mamma er bli operert i juni så men kommer han før så er jeg forberedt så han må bare ikke tro han klarer å lure meg det lille turbotrollet mitt;) hehe:) ååh er så kos når senga og alt står klart:) gleder meg jeg å, du mååå bare legge inn bilder av henne når hun er vel ute altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå