Gå til innhold

Hvor mye får pappa`n være tilstede etter keisersnitt? (samme som 3 trim)

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om dette?

Jeg skal nemlig ta keisersnitt en fredag. Dette faller på den samme helgen som vi skal ha hans barn hos oss. Ingen sjanse til å få byttet helg i det hele tatt, fordi hans eks er ikke begeistret for at vi skal ha barn i det hele tatt har vi fått beskjed om. Så da må vi jo prøve å gjøre det beste ut av situasjonen, og planlegge litt.

Så derfor lurer jeg på :

-hvor mye far får være til stede etter at keisersnittet er gjennomført?

-Må jeg ligge på sykehuset alle dagene jeg er innlagt, eller kan jeg få flytte over til sukehus-hotellet etter hvert?Eller må vi kunne klare oss 100% selv for å få ligge der?

-Er det veldig strengt med besøkstider på sykehusene,eller kan pappa`n stikke innom litt utenom disse timene også?Pappa`n får vel ikke ligge på sykehuset?

Takker for svar,dersom noen kan si meg noe om dette:)

Fortsetter under...

Praksis varierer fra sykehus til sykehus. Så vidt jeg har forstått på Rikshopitalet der jeg skal ta KS er det ingen forskjell på besøksregler for "KS pappaer" og andre. Han kan være tilstede så mye han og du vil. Besøkstidene gjelder ikke for ham eller for barnas søsken.

Når det gjelder sykehushotell har jeg hørt om folk med ukomplisert KS som har ligget der, vil tro det kommer litt ann på sykehuset og litt ann på formen din etter fødselen.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...