Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min desidert siste inseminasjon er utført, og hvis det som jeg tror blir mislykket denne gangen også så blir det IVF som neste forsøk. Men da er grensen nådd også. Bortsett fra innsetting av ev. fryseegg orker jeg ikke mer etter det.

Og det føles faktisk litt deilig å tenke på at dette er grensen. Ikke flere måneder med skuffelse over mensen som kom likevel; ikke flere eggløsningstester; ikke flere gynekologer som romsterer med underlivet mitt i tide og utide; ikke flere hvite løgner om hvorfor jeg MÅ ha fri fra jobb eller trenger barnevakt til bikkja; ikke flere økonomiske katastrofer fordi jeg bare MÅ ta meg råd til å fly til kjøben koste hva det koste vil; ingen flere år uten å sette av ferieuker til ferie fordi jeg kanskje vil trenge dem til å snike meg til Danmark. This is it. Jeg vil ha livet mitt tilbake. Håper selvfølgelig desperat at jeg kan få tilbake livet mitt med en liten avlegger men går det ikke så går det ikke.

Krysser fingrene for at dette er den perioden vi får en babyboom her inne :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9284608-n%C3%A5-er-grensen-satt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har full forståelse for deg. Det er ikke enkelt for oss kvinner, enslige eller i partnerskap det å få oppfylt drømmen vår om et barn uten å må ha assistanse fra lege/ jordmorhold.

Det å kunne være så fleksibel at man kan dra av gårde på en to tre er ikke alltid like enkelt når man skal være så heldig å treffe "frøken EL" på veien til kongens by.

Jeg kommer til be om henvisning til HSG i forbindelse med alle de andre US og prøvene jeg må igjennom for å få oppfylt min drøm, det å bli mamma til en liten baby.

Lykke til Oh`rly

Oh`rly, dette blir bare så utrolig spennende!!!!!!!!

Jeg er nesten like utålmodig som deg på å få disse fjorten dagene til å gå. Tenk om det plutselig er din tur likevel ;o)

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det nå. "Hvorfor i alle verden skal det funke denne gangen....?" Det er jo egentlig en skrekkelig negativ tankegang, men det er vel egentlig bare en måte å overleve på.

Da jeg var i akkurat samme situasjoen som du er nå i forrige syklus, syntes jeg det var veldig deilig å vite at jeg skulle over i et helt annet regime hvis det ikke funkert Det var en fantastisk følelse å ikke måtte bestille nye eggløsningstester på nettet. (dette til tross for at jeg er en skikkelig testoman :o)

Heeeeiaaa Oh`rlyyyyyy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...