termin 17 august Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Jeg ønsker å komme i kontakt med andre enselige mødre som skal føde i august,bor i sande og kjenner ikke så mange her..ville vært fint å snakket med andre i samme situasjon..Jeg har begynt å grue meg litt til fødselen,så jeg lurer på hvordan andre har det rundt det..Jeg venter foressten en jente.. Britt
mememe Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 siden det var liksom ett spm inni der, så svarer jeg jeg overser fødselen som bare det! nekta å prate om det hos jordmora sist jeg var der. jeg er ikke klar til å snakke om det eller tenke på det.. mer klar nå enn sist.. så jeg tror det kommer seg
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 angående å grue seg til fødsel er det helt omvendt til meg (men så vet jeg jo heller ikke hva jeg går til), jeg gleder meg helt sinnsykt til å føde og håper å få en positiv opplevelse ut av fødselen ved hjelp av de jeg skal ha med meg og positiv tenkning:)
termin 17 august Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2007 Der er akkurat det jeg også gjør,jeg rett og slett nekter å tenke på fødselen..Tror det kommer av at jeg hvet hva jeg går til,har hatt tøffe fødsler..men jeg skal prate mere mere med jormoren om dette,for det blir bare værre..
termin 17 august Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2007 Jeg grudde meg heller ikke med den første fødte,så det var en helt topp fødsel,om det går å si det på den måten..Syns det er bra å prate med andre som skal føde,for da er man liksom ikke alene om de tankene rundt dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå