Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk svar fra Nordica i dag og de samarbeider med Merete Blakstad i Oslo. Er det noen som har vært hos henne? Det er kanskje greiest å gå til en som samarbeider med klinikken?

Skrevet

Fikk navn og tlfnr til henne jeg også da jeg var hos Nordica i går. Kommer til å be om henvisning til henne fra fastlegen min - men jeg vet ikke om hun er offentlig dessverre. Hvis jeg går for IVF tror jeg det vil være til hjelp å bruke en gyn som allerede er i nær kontakt med klinikken - for jeg tror det vil være en tøff nok opplevelse å gå igjennom behandlingen i seg selv så jeg vil helst slippe å "oppdra" en gyn i tillegg!

Skrevet

På hjemmesiden så står det at hun har driftsstøtte (tror det var det) mens den andre gyn. som jobber der ikke har dette. Betyr det noe?

Skrevet

Hei!

Får jeg lov å spørre om du spurte spesielt etter Nordicas samarbeidende gynekolog i Oslo-området?

Eller er Merete Blakstad i Oslo den eneste gynekologen som Nordica har et samarbeid med i Norge?

Jeg bor nemlig på den andre kanten av landet, skjønner du.

Håper du har tid å svare :-)

Skrevet

At hun har driftstøtte betyr at dere bare betaler egenandel, så det er bra! Jeg tror det er veldig lurt å gå til en gynekolog som samarbeider med klinikken, for da vet man at man ikke møter negative holdninger, og dessuten er de allerede satt inn i hva man driver med så man slipper å forklare så mye. Lykke til.

Skrevet

Alessia2008

Jeg skrev i mailen at jeg bor i Oslo så det kan godt være at de har andre gyn. de samarbeider med. Det er bare å sende en mail så få du nok svar på det.

Skrevet

Hei,

Jeg har vært hos Blakstad, dessverre var det ikke noen hyggelig opplevelse. Hun hadde tydeligvis ikke fått med seg at det var lovlig for enslige kvinner fra 01.01.07 til behandling i Danmark. Jeg rapporterte dette til min klinikk i Danmark og fikk en ny lege. Blakstad har ikke avtale med NAV, måtte betale kr 550 per gang.

Det finnes flere leger i Oslo og resten av landet som samarbeider med dvs. klinikker i Danmark, se f eks hjemmesiden til maigaard.dk og ciconia.dk.

Lykke til alle sammen. Jeg reiser i kveld, skal ha insem. i morgen og tirsdag.

Skrevet

Så trist å høre at du hadde en ubehagelig opplevelse med Blakstad. Jeg håper du har funnet en annen lege som tar godt vare på deg.

Har du vært gjennom IVF?

Lykke til med insminasjonen :o)

Skrevet

Jeg benytter Ciconia klinikken i Århus, bruker Dr. Aage Huseby ved Smedstad GU, han foretar UL og sender det ned til klinikken, betaler ingen ting til Huseby det inkl i prisen. Veldig bra lege, kan anbefales på det varmeste. Han vet hva dette dreier seg om.

Har tidligere vært gjennom ivf.

Insem i dag gikk greit ny runde i morgen så nå får vi håpe at det klaffer for oss alle.

Lykke til deg storkfrøken69, håper at eggen er nydelige og at de fester seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...