brummemamma- Skrevet 13. mai 2007 #1 Del Skrevet 13. mai 2007 Nå har jeg nettopp farget håret, og har ganske dårlig samvittighet- men orker ikke gå i månedsvis uten heller. Heldigvis mener de fleste at det er uraflig, men litt hysterisk blir man jo. Noe annet som bekymrer meg mer, er at jeg er nødt til å gå til tannlegen flere ganger nå tidlig i graviditeten. Jeg knakk en tann for to-tre uker siden, og måtte inn for å se på den. Måtte ta røngten, men med blyforkle selvsagt!! Det ble satt inn midlertidig løsning, men den har allerede falt ut, så tannen må trekkes og implanat settes på. er veldsig bekymret for om dette er skadelig for fosteret eller ikke. Det er jo bare en titan skue og porselen, men det står en dels teder at men ikke bør legge nye dype fyllinger eller bytte ut gamel. men kan jo heller ikke gå med et gapende hull, som kommer til å gro igjen i 6-7 måneder heller. Er i uke 10 nå...mye bekymringer med å være gravid,men er jo bare for at vi så gjerne vil ha en baby mannen stakkar er enda mer bekymret enn meg ... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9284054-tannlege-h%C3%A5rfarging-med-mer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamamma Skrevet 22. mai 2007 #2 Del Skrevet 22. mai 2007 Fortell tannlegen din at du er gravid; Han/hun har nok vært borti tilsvarende situasjoner før. Selv om du er gravid og skal tenke på fosteret, må du jo ta vare på deg selv også! Jeg ville bedt tannlegen om å gjøre det som er nødvendig og vente med evt. mer kosmetiske/unødvendige ting til svangerskapet er over. Lykke til - dere finner sikkert en ordning! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9284054-tannlege-h%C3%A5rfarging-med-mer/#findComment-9368169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå