Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har troll park dress som har noen erfaringer å dele? er så usikker på hva slags dress som passer best...

hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi som nå er 21 mnd begynte å bruke Trolldressen sin i høst. I høst og i vår har hun brukt den uten ulldressen som hører til. I vinter brukte hun den med ulldressen. Hun har aldri blitt våt når hun har brukt Trolldressen, selv om det har regnet ute. Når hun har sovet i vogna si i barnehagen, har hun på de kaldeste dagene sovet i ulldressen. Hun har også av og til brukt ulldressen under regntøy.

Fordelen med Trolldressen er jo at den kan brukes både høst, vinter og vår nettopp fordi man kan velge om man bruker ulldressen eller ikke. Men det tar litt tid å feste ulldressen til selve dressen. Dessuten er det litt kronglete å ta på dressen når ulldressen er festet. Det var litt vanskelig å "dra fram" armer og bein", hvis du skjønner hva jeg mener. Så det vi gjorde, var ta på ulldressen først, og så ytterdressen. Dette tar jo også litt tid.

Men til tross for ulempene ved Trolldressen, er jeg fornøyd. Dressen er jo dyr, men kvaliteten er god og den kan brukes både høst, vinter og vår. Jeg har snakket med andre foreldre som har valgt billigere varianter, men noen av de har klaget over at dressene er tunge og litt vanskelige å bevege seg i . Det er ikke min erfaring med Trolldressen.

Det finnes også en Trolldress som heter Rampetroll og Prinsessetroll, men den dressen har jeg ingen erfaring med.

Dette gikk litt fort og ble kanskje litt rotete forklart, men håper det ga mening for det.

Skrevet

Dattera mi har hatt rampetroll dressen. Det er vel i utgangspunktet en vinterdress. Den har ikke løst for. Men den er super lett, vanntett og tørker fort etter vask. Slitesterk og god. Kjempelett å bevege seg i er den også.

Jeg har brukt denne fra sen høst til nesten nylig. Har bare hatt lite klær under. Det er jo ull-for inni dresse, så den puster godt.

Jeg har kjøpt den samme dressen til neste år, jeg er super fornøyd og den anbefales på det sterkeste!!!!

Skrevet

Gutten min har hatt troll-dressen fra han var 11 mnd. Det som er positivt med den er selvsagt det utagbare foret. Som hun andre skriver er det mye kröll med det, men...

Ogsaa er den veldig myk, i forhold til en del dresser som er stive.

Kommer nok til aa kjöpe Troll neste gang ogsaa :)

Skrevet

Vi har 2 trolldresser til gutten vår, en hjemme og en i bhg. Vi er kjempegodt fornøyd med den og det samme er de i bhg. En stor fordel med ulldressen som kan tas ut og så er dressen myk og god slik at gutten har god bevegelse. Spesielt i vinter så vi at det var en stor fordel for de små. De som hadde stive dresser falt og ble liggende stive med arma rett ut, mens med trolldressen greide de å bevege seg mye bedre i snøen, kom seg frem og opp igjen når de falt.

Skrevet

HVOR F¨R MAN KJØPT TROLLDRESS?

Skrevet

Baby Shop har den, i hvert fall. Den kan kjøpes på nettet også, men husker ikke hvor.

Skrevet

Vi har også hatt Troll dress str 80. Brukte den i vinter og på kalde dager bruker hun den enda. Da har hun bare strømpebukse og genser over bodyen. Vi har den dressen med fleece fòr. Har funka supert. Aldri våt. Den er enda litt stor så regner med hun kan ha den til høsten. Hun er 16,5 mnd.

Skal kjøpe Troll neste gang også. Vi kjøpte fra barnevogna.no

Satser nok på ulldress da tror jeg. Fleece var heilt greit i år siden hun bare hadde str 80. Har ikke vært glad i å kle seg i dressen og hvis hun itillegg skulle ha en dress under... vel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...