Gå til innhold

Åh, damer - trenger support! Svak strek i går og i dag, men liten blødning i dag.....

Anbefalte innlegg

Etter flere negative tester hadde jeg innstilt meg på at mensen var rett rundt hjørnet. Tok en CB test i går ettermiddag bare for å forsikre meg om at jeg kunne ta et glass vin sammen med en venninne, og den var svakt positiv. Så jeg droppet vinen:) Var ordentlig gravid-oppblåst i magen i går kveld.Tok en ny test i dag morges og den var også veldig svak. Men så har jeg blødd bittelitt i dag formiddag. (Ikke vanlig rød frisk farge - litt tynt og rustrødt - beklager detaljene, men det står vel verre detaljer her på denne siden....). Er så redd det er mensen som kommer. Har ikke blødd noe mer så langt. Hva tror dere? Er det stor sannsynlighet for at jeg er gravid likevel, eller har kroppen ombestemt seg på målstreken? Blir veldig glad for svar, for nå er jeg så nervøs og klarer ikke å tenke på så mye annet.

Fortsetter under...

Ikke no uvanlig å blø litt ved ikm tiden :).. så lenge det ikke er så mye som vanlig mens.. og friskt rødt så tror jeg det er ok.. :).. jeg og blødde litt.. men alt gikk greit.. ta en ny test med morgen urin i mårra..:)..

lykke til..

Svak postiv høres veldig lovende ut!!

Har hørt om en del som har blødd bittelitt de første månedene, så siden det så lite og så er borte igjen - så er det Håp!!

Selv hadde jeg festeblødning med førstemann omtrent på forventa mensdag - har veldig sein eggeløsning i syklusen - og det svangerskapet gikk veldig bra.) Jeg venta en uke med å teste meg, så kanskje lurt å drøye et par dager med ny testing

Veldig spennende framover for deg kan jeg tenke meg, og masse lykke til med testing framover. Håper det klorer seg fast!!!

hei!

jeg har også hatt litt blod (lys brun utflod) 3 dager rundt IKM. Har gitt seg nå de siste 2 dagene. Så jeg tror det bare var en festeblødning. Kan høres ut som at det er det du også har, HI:)

Du får nok bare ha is i magen og se om det går over:)

Lykke til og gratulerer med spiren!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...