Gå til innhold

Vektøkning. Hvor mye??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er 8+2 og har lagt på meg mellom 3 og 4 kg siden siste mens...

Synes det er fryktelig mye, da de små inne i magen bare er en centimeter... Har fått mye fett rundt magen og "eset" ut ca. 7 cm.. og 3-4 cm rundt brystene (men det er ikke så farlig :-))

Har ikke ikke lagt på meg noen andre steder da, men har kun en bukse som passer i livet nå, litt synd..

Flere som har lagt på seg endel i tidlig svangerskapet? Bremser det litt opp eller vil det bare fortsette slik hele veien? Jeg la ikke på meg så mye så fort med forrige barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

jeg er bare i uke 5, men har est opp likevel..sikkert mye veske også men må bare prøve å holde meg i skinnet!! ellers blir jeg vel på størrelse med en liten elefant før jeg føder..huff er jo sulten hele tiden!! også irriterende at mannen min mener sultfølelsen burde komme senere hva vet han om det liksom!! dette er jo første gang for oss begge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke uvanlig å være sulten så tidlig! Fy til mannen din;)

 

Jeg er 10+3 og har ikke lagt på meg i kilo, men har fått en liten mage og større pupper. men jeg prøver for harde livet å legge på meg (skulle man tro utifra hva jeg putter i meg om dagen..hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lagt på meg noe enda.. uke 8. men kunne gjerne kommet litt på puppene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,en kilo kanskje. Har lyst på ALT for tiden;p Så dette vil jeg ikke tenke på hvor skal ende;p Er 6+2 i dag.

Forrige gang la jeg ikke på meg men første kg før ca uke 23-25. Da var jeg ekstremt kvalm å fikk i meg omtrent 0. Tror det er kjekkere å spise det man vil enn å ikke få spist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting ennå, men er bare 6+4 da. Puppene er definitivt blitt større, men tydeligvis ikke tyngre :-) Ingen bukser som strammer ennå, heldivis, men føler meg gjerne litt utspilt ut over ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har absolutt lagt på meg noen kilo ja på magen, lårene og puppene. Håper det stopper opp litt! Var tynn i utgangspunktet men er ikke så tynn lenger nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom over en liste over hvor mye en normalt ville legge på seg til en hver tid gjennom sv.skapet,men finner den ikke igjen.noen som vet noe om det?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 10+6 og har gått ned 9 kg. Feil veg, men jeg har vært mye forkjøla og har vært kvalm og lite matlyst. Har ihvertfall ikke samme lyst på snop og potetgull lenger. Dessuten så har jeg litt ekstra å gå på, men jeg regner med at det kommer litt kg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg har gått ned 7 kilo, er 7+1 på vei.

Er ikke plaga med kvalma, men har mista mer matlyst enn før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...