Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går kom brevet vi har ventet på! Vi skal til samtale/undersøkelse i Porsgrunn 18. juni. Hva kan vi forvente oss skjer på første samtalen? Og kan vi håpe på å starte opp med behandling før sommerferien?

Vi er kjempespente nå når vi har fått dato for oppstart. Hadde ikke regnet med å komme inn før i august/september. Er litt tanker som spinner rundt her nå ja! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9283414-vi-har-f%C3%A5tt-brev-fra-porsgrunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

i var til samtale i Porsgrunn for 2 uker siden. Vi er veldig fornøyde med leger og sykepleierne der, hadde gruet meg litt før, men ble positivt overrasket. Vi var tidlig ute pga at min samboser skulle levere sædprøve, men han slapp siden den forruge var bra. Så var det inn til samtale hos lege, hvor man spør om alt mellom himmel og jord. Alt fra bosituasjon til sykdommer ol. Etterpå var det ultralyd for meg, så videre samtale. Da fikk vi beskjed om at han ville prøve inseminiering i første omgang. Så var et samtale med sykepleier for å få medisininstukser. Så fikk vi dra hjem. Har begynet med medisiner og skal begynne med sprøyter i morgen, så blir det ultralyd 18 mai. Hadde helelr ikke trodd jeg skulle få kommet i gang før i august/septemer pga ferien, men er glad jeg i allefall kom i gang med dette. Fikk litt mer ro i sjela. De sa det ikke var ventetid for inseminering, så et startet jeg opp med medininsering ved neste mens. Det er nok noe ventetid på IVF. Når sendte dere inn søknaden? Vi sendte vår inn i novermber tror jeg.

Ventetiden fremover blir spennende, men lyspunktet er jo at da er man i gang.

:)

Hei jenter - stå på!

Vi var i Porsgrunn i høst, den satt på første forsøk! Nå har jeg fire uker til terminen!!!

Dette blir en spennende tid for dere, jeg sender med litt babystøv*****************************************************************

Hei.

Har hørt hyggelige ting om Porsgrunn ja. Det var noe av grunnen til at vi valgte det stedet.

Vi sendte vår søknad i januar. Så dette gikk fortere enn forventet. Mannen min har også fått beskjed om at han skal ta ny sædprøve før konsultasjonen, men vet ikke helt hvorfor. Den forrige var bra. Kanskje han også slipper da. :-) Er spent på hva slags behandling de anser vi bør ha. Foreløpig er det ikke funnet noen grunn hos noen av oss til at det ikke fungerer. Vet ikke om det gjør at det blir inseminering eller IVF.

Lykke til med behandlingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...