Gå til innhold

P-piller og gravid? Noen som har opplevd det?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Vet at det kan skje...... har gått på p-piller i 18 år foruteom de to planlagte svangerskapene mine....

Går på p-piller, og skulle hatt mensen på fredag..... har de 2 siste ukene vært så ekstremt trøtt og idag måtte jeg sove litt på formiddagen. Hatt litt verking i den ene leggen også. Først i dag på morran at det slo meg at jeg kunne kanskje være gravid..... trøtt, ikke antydning til mensen. Jeg kan "stille klokka" etter mensen, så derfor begynner jeg å lure litt.

Har to barn fra før. De er veldig planlagte og derfor ikke unnfanget "med p-piller i kroppen", så synes jo det er merkelig at "fenomenet slår til nå etter så mange år med p-piller og samleie?!

Hadde vært fint med noen svar :o)

Fortsetter under...

Annonse

Ja, jeg ble det. Det ironiske er at jeg har slurva med pilla i over to år nå, aldri tatt den riktig så og si. Men i februar sa jeg til meg sjøl at nei, nå er jeg russ snart, og da skal jeg fanker'n meg ikke på tjukka! Og det var det som skjedde, da jeg endelig hadde blitt flink, og ikke slurva med EN pille!

Blitt gravid to ganger med p-piller. Tok dem alltid til tiden, så det vakke det det sto på. Første graviditeten endte opp i spontanabort, den andre står i nå. 17 uker på vei.

Så etter dette barnet er født, må jeg nok ty til andre prevensjonsmidler. Stoler så absolutt ikke på p-piller lenger.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...