Gå til innhold

El.tester - strimmel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig at de viser negativt selv om man har el?

Har hatt murringer siste uken, og el. skulle ifølge beregningene ha vært. Men testene blir bare negative. Teststreken blir aldri like sterk som kontrollstreken.

Er det noen som har opplevd å ha el, uten at det slår ut på de strimlene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har opplevd å skikkelige murringer før el, også avtar de etter el. Jeg anbefaler deg å teste både morgen og kveld for ikke å "miste" LH- toppen... synes jeg ofte går og venter på el, tror aldri den kommer, men plutselig slår det skikkelig ut på testene!!!!

Hvilken dage er du på i syklusen? Og hvor lang syklus pleier du å ha?

Skrevet

Jeg er nå på dag 17 i syklusen. Har testet både morgen og kveld siden dag 9, men det er stadig like negativt:/

Sluttet på pillen for snart 4 mnd siden. Trodde syklusene hadde stabilisert seg noenlunde, men der tok jeg visst feil. Første sykl. var 28 dgr, neste 31, og denne blir vel enda lengre...

Skrevet

Hei

mine sykluser varierer litt fra 28 til 35 dager..............testet sist positivt på dag 18........ jeg tror det er gode muligheter for at du vil få positiv el test de nærmeste dagene

(vet du om du har fått tilbake el etter p-pillestopp?)

Lykke til!!!!

Skrevet

Aner ikke om jeg har fått tilbake el. Hadde veldige el-smerter sist mnd, men det er vel ikke sikkert jeg hadde el til tross for det?

Men jeg får fortsette å teste, el må jo komme en eller annen gang.

Takk Peggy for oppmuntrende ord! Så straks litt lysere på det nå:)

Skrevet

El smerter tidligere, og murringer nå, tyder på at el er i gang etter p-pille stopp!!!

Lykke til!

Skrevet

Takk!

Lykke til til deg også!!:)

Skrevet

Heisann=) Jeg bruker å strimmel tester og har aldri fådd positive tester, bare svake.. jeg har en syklus på 28 dager og jeg skal da ha el senest i dag som jeg har forstådd, har testet hver dag men d kommer ingen ting=(

Begynner å bli skikkelig lei, tom får tester også.=( Så jeg lurer å på om d er noe tull med strimmel;)

Skrevet

hmmm....samme greien her. Ene dagen får jeg kjempesvak strek, neste dag kan jeg få sterkere (men ikke like sterk som kontrollstreken), og slik veksler det frem og tilbake fra dag til dag.

Har nettopp bestilt nye tester, men nå angrer jeg meg. Får jo aldri positivt utslag på de allikevel:( Bare synd at det blir så dyrt med "skikkelige" tester. Kan jo risikere å gå glipp av el og dersom man går etter resultatet til de strimlene! (",)

Skrevet

Har å bestilt nye=p Men bare el tester, bestilte clear blue gravi test. Men begynner å bli redd jeg kanskje ikke har el i det hele tatt=( Har også av å til svake streker men aldri like sterke som kontrollstreken.

Å ja, d blir jo alt for dyrt me de skikkelige. Men kanskje d kan lønne seg alikevell..=p Bruker jo opp disse med en gang siden jeg tror jeg skal ha el men d ikke kommer noe.. Vet du om noen andre som å bruker disse?

Skrevet

Jeg og lurer på om det er noe el i det hele tatt. Tror ikke kroppen min er kommet helt igang igjen, jeg, etter pillene. Er i 3 pp nå.

Hvor lenge siden er det du sluttet på pillen?

Leste et innlegg her inne (husker ikke av hvem) som ikke fikk positivt utslag med de strimlene, men fikk positivt med de digitale. Så det kan jo rett og slett være at de bare ikke er noe særlig tess disse strimlene, og vi likevel har el. Jeg liker å tro det ihvertfall!:P

Skrevet

Å ja å ja å ja=D D vil jeg tro!!! Har jo hatt oss som kaniner de siste dagene, sånn just in case;)

Jeg sluttet på sprøyta i oktober og beynte på pillen, men sluttet på den i januar. Og siden det blødde jeg nesten i ett i tre måneder. Men nå har jeg regelmessig mens på 28 dager. Helt nøyaktig;)

Må kanskje legge inne et til innlegg men annen overskrift....=)

skal prøve det=)

Skrevet

Hehe! ja, det er best å være på den sikre siden selv om vi ikke får positive el-tester.

Du er hvertfall heldig som har regelmessig syklus da, litt lettere å holde styr på når el. eventuelt skal komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...