Gå til innhold

P-piller og blitt gravid? Noen som erfart det?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer på om det er noen av dere som har blitt gravid når dere har gått på p-piller. Vet at det kan skje......

Går på p-piller, og skulle hatt mensen på fredag..... har de 2 siste ukene vært så ekstremt trøtt og idag måtte jeg sove litt på formiddagen. Hatt litt verking i den ene leggen også. Først i dag på morran at det slo meg at jeg kunne kanskje være gravid..... trøtt, ikke antydning til mensen. Jeg kan "stille klokka" etter mensen, så derfor begynner jeg å lure litt.

Har to barn fra før. De er veldig planlagte og derfor ikke unnfanget "med p-piller i kroppen"

Hadde vært fint med noen svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, jeg ble gravid m p-pille første gang.. Så det er ihvertfall mulig..

Skrevet

Hei Malla.

Noen spes tegn som da tydet på at du var gravid? Foruten uteblitt mens.

Skrevet

Joda, jeg ble gravid selv om jeg brukte minipiller. Vet det var et par dager som jeg tullet litt med klokkeslettet for når jeg tok pillene, så det er nok grunnen for at jeg ble gravid denne gangen. Var ganske bekymret for om dette var farlig for fosteret, ettersom jeg fortsatte å ta minipiller frem til jeg skulle hatt mensen, men legen min sa at dette ikke hadde betydning. Alt så heldigvis bra ut med babyen på UL, så da krysser jeg fingrene for at det stemmer.

Skrevet

Ja da har vi også snart 3 da kanskje! Må ta meg en tur på apoteket i morra, hvis ikke mensen har innfunnet seg til da. Skal jo på piller igjen til onsdag så kanskje greit at jeg ikke trøkker i meg ting jeg ikke da trenger :o) er litt bekymret for noen allergi medisiner som jeg har brukt. Disse er det rød trekant på. Tenkte at det var pga disse at jeg ble trøtt, så sluttet igjen på de i forrige uke men jeg er jo fortsatt ekstremt trøtt..... så da må jeg bare slå meg til ro og vente på morgendagen tror jeg. Det passer ekstremt dårlig med en til nå pga. mannens jobbsituasjon, men alt ordner seg :o)

Skrevet

nei, merket ingenting anna enn uteblitt mens. Dro til legen, hadde positiv test en uke etter ikm. Ble sent til UL noen uker senere, uke 6-7 for å se om fosteret var i live, og d var det, og alt så bra ut.

Skrevet

Du får ha tvi-tvi i morgen. Alt pleier ordne seg, uansett resultat. Vi gleder oss som bare det nå, selv om vi ikke kan si at graviditeten var planlagt denne gangen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...