Gå til innhold

P-piller og blitt gravid? Noen som har erfart det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer på om det er noen av dere som har blitt gravid når dere har gått på p-piller. Vet at det kan skje......

 

Går på p-piller, og skulle hatt mensen på fredag..... har de 2 siste ukene vært så ekstremt trøtt og idag måtte jeg sove litt på formiddagen. Hatt litt verking i den ene leggen også. Først i dag på morran at det slo meg at jeg kunne kanskje være gravid..... trøtt, ikke antydning til mensen. Jeg kan "stille klokka" etter mensen, så derfor begynner jeg å lure litt.

 

Har to barn fra før. De er veldig planlagte og derfor ikke unnfanget "med p-piller i kroppen"

 

Hadde vært fint med noen svar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min søster ble gravid på pilla men hadde jeg vært deg så hadde jeg vel kjøpt en test i morgen for å sjekke....

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jammen jeg må det! Det er i såfall ikke helt etter planen...... ett år for tidlig. Men man tar jo kjært imot det man får tildelt, ett år for tidlig eller ei :o) Har to fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 uker på vei og ble gravid på p-pillen, så det er mulighet for at du er gravid. Merket det åsså på at jeg var kjempe trøtt og hadde et økt søvnbehov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg ble gravid mens hun gikk på p-piller og 2 av hennes venninner også,de ble gravid nesten samtidig og brukte samme type p-pille faktisk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...