marita*mamma*har fått jenta Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 helt fra dag 1 har jeg vært utrolig sliten orker liksom ikke tanken på noe nesten.skikkelig slitsomt og komme seg opp om morgenen.sover dårlig hver natt. husker ikke at jeg var så trett og sliten forrige gang.
minime<3 in belly Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Jeg var trøtt i 4 mnd jeg.... Slet med å komme meg opp og la meg tidlig... gikk i svime på jobben og fikk ikke gjort stort hjemme i heimen... hehe... Men det gikk voer og jeg er i farta nå. Nå har jeg bare 8 uker igjen og kjenner at kroppen min er leid ut.... Ikke bare meg lenger... hehe
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Kjenner meg igjen her ja! Er slapp, sliten og kvalm omtrent hele tiden. Er stort sett senge/sofaliggende for tiden, når jeg er hjemme. Har dårlig samvittighet for mann og barn fordi jeg ikke gjør noe hjemme.. Sist gang var jeg helt energisk og oppglødd, men har til gode å føle det slikt nå.
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Jeg er! Jeg klarer meg egentlig fint gjennom arb.dagen; våkner rimelig uthvilt og kjenner meg i form. Men når jeg kommer fra jobb blir jeg kvalm - omtrent på samme tid hver ettermiddag - og etter å ha fått i meg middag er jeg helt ferdig. Har lagt meg vanvittig tidlig til og med nå i helgen, for jeg klarer ikke å sitte oppe sånn som jeg pleier. Sovner til og med foran tv´en. Og jeg som pleier å bruke minst en time fra jeg har lagt meg til jeg sovner, husker så vidt at jeg har lagt meg til om kvelden fordi jeg slukner idet jeg treffer puten. Rart. Men deilig å plutselig sove godt om natten da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå