Gå til innhold

Er det flere som forsøker pergotime denne mnd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-)

Bra initiativ :-)

Jeg begynte på dobbel pergokur igår. Så du ligger noen dager foran meg. Er så spent på om det går denne gang. Skal følge rådet fra legen om sex 5 dager på rad fra første positive EL-test. Begynner å teste etter EL mandag 21. mai.

Hvor lenge har dere prøvd?

Vi har prøvd siden juli 2006. Har pco og dermed ikke hatt EL... Var til laparoskopi for tre uker siden og fikk brent 7-8 små hull på hver av eggstokkene. De hadde et "hardt skall", så der kunne ingen egg slippe ut, men nå er det fri passasje :-) Satt på dobbel pergo nå for å få igen EL, og legen mente det var gode sjanser nå :-)

Vi SKAL klare det denne mnd og gå over til 1. tri om noen uker begge to :-)

Hei :-)

Så koselig at vi er flere som tar pergo nå. Håper virkelig det klaffer for oss alle tre! Hadde vært så gøy å starte sommeren med en liten spire i magen :-)

Var akkurat inne på terminkalkulatoren. Dersom det klaffer for meg denne pp vil jeg ha termin 16. februar.

Annonse

Har kun kjent litt stikkinger på den ene siden, ellers helt fin form. Har lest her at noen kan få litt mer smerter ved el. Men jeg har nok ikke el før om 4 dager, og da har samboeren fått beskjed om å lade opp. he he.. Jeg tar enkel kur denne mnd, og det er første gang jeg forsøker pergotime. Spennende:-)

Ja denne mnd skal det klaffe for oss alle sammen!!!!! :-)

tok min soste pergo tab i dag, så til helgen skal jeg hoppe i høyet. det er min siste pergotime kur, har gått på 6 dobble doser så vist det ikke hjelper denne gangen så blir det prøverør privat i august.

*sender masse baby støv til alle*

Annonse

hei! kan jeg bare spørre hvordan dere kom dere på pergo? har selv mistet en gang i uke 12, hadde da svak postitiv test to uker etter ikm, blir ikke gravid igjen, 5 pp nå, finner ikke el verken morra eller kveld med el-tester og har veldig ustabil syklus. har time hos legen min neste uke, og lurer på om pergo vil bli forslått da, eller om det skal mer til, i såfall hva? lykke til alle sammen!!!

Jeg fikk resept på pergo etter at jeg var til laparoskopi for noen uker siden. Har ikke hatt EL, og eggstokkene hadde visst et slags "hardt skall" utenpå slik at ingen egg kunne ha sluppet ut. Har nå "fiksa" det og fikk pergo for å få igang EL (har pco).

Du kan jo ta det opp med legen din, men det står i pakningsvedlegget at behandling ikke skal skje uten en grundig gynekologisk undersøkelse.

Vet ikke hvor lenge du har prøvd, men 5 pp er jo ganske normalt da. Oftest må man prøve i ett år før man får hjelp...

takk for svar. ja 5 pp er ikke lenge, så hadde jeg ikke mistet hadde jeg tatt det helt med ro. men hadde 3 pp før spira satt, også satt den jo ikke i det hele tatt, og siden jeg ikke finner el og har veldig ustabile sykluser blir jeg i tvil om alt funker som det skal. vi har jo forsøkt siden juni i fjor, så det er snart et år, men med en "mislykket graviditet". får ta det opp med legen min og satse på at hun vet hva som er best. lykke til!

Hei:-) Jeg tar blodprøve på dag 3 (to dager før 1 pergotime pille) dag 12 og dag 22. dette for å se hvordan eggstokk funksjonen er.

Jeg har ikke vært på innvendig ul nå. Men var det når jeg hadde SA for ca 2 mnd siden.

Denne mnd må det klaffe jenter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...