amilde 11.06 Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Synes magen min har vokst mye de siste dagene. Føler meg helt sprengt og lurer på om hvordan han skal få plass til å vokse i 4 uker til. La meg flatt og prøvde å målesmyfyse-fundusmål. Og det ble på hele 42!! Og jeg har 4 uker igjen til termin. Håper at jeg har målt feil. Blir han så diger blir jeg vel å revne herfra til evigheten og må se frem til et liv med tena-pants! Skal heldigvis til jordmor på kontroll på tirsdag.
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Huff og huff -- hvis det er noen trøst så føler jeg meg også helt stappet og skjønner ikke hvordan det skal bli plaa i hele 5 uker til..... Nå ligger vistnok ikke min bebi rett vei - mulig sete evt tverr - skal få endelig svar på dette på neste mandag (21/5) Det går nok bra skal du se!!!
trollet66 Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Det går som oftest bra heldighvis!!!! Har født relativt store barn, i overkant av 4 kg, og jeg har ikke revnet bakover, men fått rifter i mellomkjøttet som måtte sys. Skal selv til kontroll neste mandag, gleder meg, for det begynner å bli en stund siden jeg var hos jm.
amilde 11.06 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2007 Var til jormor i dag og jeg hadde heldigvis målt feil. Målet lå over det grønne feltet i kurven, men ikke nok til at jeg ble veldig bekymret. Tror nok det blir en stor baby men skal ikke på vekstestimering før det nærmer seg termin. Jormor sa at hvis baby blir over 5 kg så blir KS vurdert. Blir spennende å se. Min siste sønn var 4600 og hadde bla hodeomkrets på 40 cm men fødselen gikk veldig greit. Men syntes det tok ganske lang tid før alt ble "normalt" igjen etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå