Meduza Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 hei Jeg har kjøpt denne, jeg er veldig fornøyd selv om jeg ikke har fått prøvd den enda, ikke termin før i slutten av juni. Vurderer du den og så er du usikker? ps: vi vurderer signe hvis det blir en jente : )
smillamilla Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 jeg er også litt nysgjerrig på denne vogna.. noen som har noe å si om den? er den i samme "klasse" som OTH, EW og TFK? huff.. skal ha en trehjuling til sommeren, men får ikke bestemt meg for hvilken..
Yoghurt Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Noen som vet hvilke butikker som fører dette merket? Har ikke sett det i Oslo, men skulle gjerne tatt en titt på vogna!
*Roxy* Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Jeg kikket på den på Barnas Hus. Synes for så vidt den så bra ut, men bagen satt litt "slarket" fast på understellet, hvis dere skjønner.. Jeg har bestemt meg for Teutonia Spirit S 3 i stedet. Merker godt forskjellen på kvaliteten, så hvis du først skal bruke så mye penger på vogn ville jeg anabefalt den.
Yoghurt Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Vi vurderer også Teutonia Spirit S3. Det eneste jeg er litt usikker på er hjulene, er det ikke lettere å trille med lufthjul? Tenker på til vinteren når det er dårig måkt i byen... Noen med erfaring?
Meduza Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 Vet ikke om du har vært uheldig, for den vi har fått sitter helt fint på og er stødig. Det er kun barnas hus som selger Jane i Norge, så du får jo også en vogn ikke så mange andre har.
Meduza Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 er bare barnas hus som har den i norge. Kanonfin vogn : )
heifadderiogfaderullandei Skrevet 18. mai 2007 #10 Skrevet 18. mai 2007 Vi har hatt vår Jane Slalom i 2 år nå, og er veldig fornøyd med den. (det var før "pro" modellen kom, men den er ganske lik). Den er svært lett i vekt (kun 8 kg), og er enkel å manøvrere, enkel å slå sammen. Og lillegutt har trivdes utmerket i den. Det eneste jeg synes har vært litt dumt med den er at man ikke kan snu sittedelen, men det har overhodet ikke vært noe stort problem. Vi har brukt vogna mye, og den har holdt seg utmerket. Så alt i alt kan jeg anbefale den på det sterkeste.
Lille Liak Skrevet 18. mai 2007 #11 Skrevet 18. mai 2007 Jeg synes den vognen kan stille i samme klasse som Easy Walker, OTH, TFK dette er vogn du trygt kan kjøpe deg Jeg synes det er kjempe fin vogn, romslig i bagen lett (8kg)BARE!!! og blir liten når du pakker den sammen. jeg har både den og Ew liker dem begge like godt egentlig..Lykke til med valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå