Gå til innhold

noen andre som har kjøpt Jane slalom pro????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Jeg har kjøpt denne, jeg er veldig fornøyd selv om jeg ikke har fått prøvd den enda, ikke termin før i slutten av juni. Vurderer du den og så er du usikker?

ps: vi vurderer signe hvis det blir en jente : )

Skrevet

jeg er også litt nysgjerrig på denne vogna.. noen som har noe å si om den? er den i samme "klasse" som OTH, EW og TFK? huff.. skal ha en trehjuling til sommeren, men får ikke bestemt meg for hvilken..

Skrevet

Noen som vet hvilke butikker som fører dette merket? Har ikke sett det i Oslo, men skulle gjerne tatt en titt på vogna!

Skrevet

Barnas hus har den iallefall

Skrevet

Jeg kikket på den på Barnas Hus. Synes for så vidt den så bra ut, men bagen satt litt "slarket" fast på understellet, hvis dere skjønner.. Jeg har bestemt meg for Teutonia Spirit S 3 i stedet. Merker godt forskjellen på kvaliteten, så hvis du først skal bruke så mye penger på vogn ville jeg anabefalt den.

Skrevet

Vi vurderer også Teutonia Spirit S3. Det eneste jeg er litt usikker på er hjulene, er det ikke lettere å trille med lufthjul? Tenker på til vinteren når det er dårig måkt i byen... Noen med erfaring?

Skrevet

Vet ikke om du har vært uheldig, for den vi har fått sitter helt fint på og er stødig. Det er kun barnas hus som selger Jane i Norge, så du får jo også en vogn ikke så mange andre har.

Skrevet

er bare barnas hus som har den i norge. Kanonfin vogn : )

Skrevet

Vi har hatt vår Jane Slalom i 2 år nå, og er veldig fornøyd med den. (det var før "pro" modellen kom, men den er ganske lik). Den er svært lett i vekt (kun 8 kg), og er enkel å manøvrere, enkel å slå sammen. Og lillegutt har trivdes utmerket i den.

Det eneste jeg synes har vært litt dumt med den er at man ikke kan snu sittedelen, men det har overhodet ikke vært noe stort problem. Vi har brukt vogna mye, og den har holdt seg utmerket. Så alt i alt kan jeg anbefale den på det sterkeste.

Skrevet

Jeg synes den vognen kan stille i samme klasse som Easy Walker, OTH, TFK dette er vogn du trygt kan kjøpe deg Jeg synes det er kjempe fin vogn, romslig i bagen lett (8kg)BARE!!! og blir liten når du pakker den sammen. jeg har både den og Ew liker dem begge like godt egentlig..Lykke til med valget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...