Gå til innhold

Dere som har solgt vogn på finn.no...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid før den ble solgt? Hvilken vogn, hvor dyr?

Har en Teutonia Joe med softbag som jeg vil selge. Det er en 2005-modell, men kjøpt i des. 2004 (fikk nytt understell i 2005). Er pent brukt. Følger med Teutonia stellebag, Teutonia fleecepose (begge i svart) og selvsagt regntrekk og mygnetting + stormtrekk eller hva det kalles....i vognens farger. Vognen er forresten grå og svart. Kostet oss ca 9000,- ny. Ser at det ikke ligger noen sånne ute på finn nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei rutletutt.. :).

jeg er intressert i vognen din.. men du vl kanskje heller selge på finn?..

kan du si noe mer om størrelse og vekt på den?..

og hvor mye du er intr i å få?

Skrevet

Åhh...så kjekt:o) Jeg selger gjerne til deg jeg:o) Vil egentlig bli kvitt den ganske fort sånn at jeg får lov av samboer å bestille en Bugaboo;o)

Jeg aner ikke vekt...får ikke veid den...men skal se etter i bruksanvisningen om det står der + at jeg skal se om jeg finner et målebånd så jeg får målt den. Det er god plass i den i hvertfall, gutten min brukte softbagen til han var ca 8 mnd. Det er full liggestilling på sportsvognen(selvsagt, siden det er softbag i...) Hvis du ikke vet hvordan den ser ut, så kan jeg si at det er en trehjuling med gode "robuste" lufthjul, så den er veldig god å gå på grusveier ol med. Det er ikke svingbart hjul på den. Det er vendbar sittedel, noe av det som gjorde at vi valgte den vognen da vi kjøpte den. Skal få tatt noen bilder av den som jeg kan sende deg om du fremdeles er interessert. Hvor i Norge bor du da? Jeg bor i Bergen. Hvor mye hadde du tenkt å bruke på vogn da? Jeg hadde vel i utg.punktet tenkt rundt 3000,-...men jeg aner ikke hva som er reelt å få, derfor la jeg innlegget ut her;o)

Skrevet

Nå har jeg lagt ut noen bilder av vognen min på profilen min - bare klikk på mine bilder, så er det de siste som er lagt ut der. Skal ta noen bedre, men dette var de jeg hadde nå:o) Ser ikke ut som om det står vekt i bruksanvisningen...har målt softbagen til ca 75cm og sportsvognsdelen er ca 93-95cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...