hønetuppa ønsker barn Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Jeg forsøker denne mnd her med pergotime. Har normalt 28 dagers syklus. Tar i dag pille nr 5. Når kan jeg forvente eggløsning? Noen som har blitt gravide med pergotime? :-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 jeg ble gravid på første pergokur... kjempeartig :-) jeg fikk eggløsning litt tidligere enn formentet. pleier å ha den på dag 21, men fikk denne gangen på dag 18 :-) men har hørt at forventet el er fra dag 12- dag 16. (for dem med normal syklus) lykke til!!!!
hønetuppa ønsker barn Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2007 Hadde du forsøkt lenge eller? Håper det klaffer på første forsøk her også:-) Da hadde jeg blitt kjempe lykkelig. Lykke til med svangerskapet!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har blitt gravid med pergotime 2 ganger.Begge gangene på første forsøk. Tror eggløsning var på det tidspunktet den pleier. Begge ganger har jeg prøvd nesten et år,etter å ha fått førstemann på første forsøk uten pergotime.. Håper det lykkes for deg også!
mamma75 Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Ble gravid på pergotime med begge barna. Er nå gravid i 8.uke og ble gravid på første kur. Du kan forvente å ha eggløsning rundt dag 14, da du har 28-dagers syklus. Du kan jo kjøpe en eggløsningstest så er du helt sikker! Lykke til:)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har blitt gravid begge gangene med pergo. Jeg fikk aldri eggløsning før dag 19, det er ikke unormalt å få litt senere EL med pergo! Lykke til - håper det klaffer snart!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Glemte å si at med førstemann gikk det på første forsøk, denne gangen på fjerde forsøk med pergo!
stvgr_mamma Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 Jepp! ble gravid etter andre dobbelkuren med pergotime. Er nå uke 7!
Suprise! Skrevet 13. mai 2007 #9 Skrevet 13. mai 2007 Fikk pergo med nr 1. Ble gravid på 3dje og siste dobble kuren:) Husker ikke helt,mer tror jeg fikk EL rund 15-16-17 dagen Nå venter vi nr 2 å den satt månden før vi tenkte å prøve;)
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #10 Skrevet 13. mai 2007 YES GIRL!!!!!! Det er så gøy når sånne piller funker! Etter 9pp og sa, satt spiren etter første kur. Jeg hadde skikkelig el smerter sikkert i en uke. Var sikker på at det måtte være noe annet gærnt med meg. Men det var "bare" pergo som forårsaket det. Jeg fikk el, som ventet på dag 19. Brukte digitale el tester for å finne el, og det fungerte veldig bra for oss. Masse lykke til )
hønetuppa ønsker barn Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2007 Så spennende:-) Godt å høre at det har funket for dere!!! Håper at det klaffer denne mnd her. Er nå på dag 11 i syklusen min. tenkte begynne å el teste fom i morgen jeg:-) Lykke til med svangerskapet alle sammen!!! :-)
-lucy- Skrevet 14. mai 2007 #12 Skrevet 14. mai 2007 hei dere på pergo spør her oså jeg, hva som skulle til for at dere ble satt på det? vi har forsøkt i snart et år nå, vært gravid en gang, men mistet i uke 12 (fikk ikke positiv test før to uker etter ikm, og veldig svak). har nå 5 pp uten hell, veldig ustabil syklus og finner ikke el verken morra eller kveld. skal til lege i neste uke, og lurer på om pergo er et alternativ eller om det må "mer til" - synes det er mer enn nok allerede jeg lykke til i svangerskapet alle sammen!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 14. mai 2007 #13 Skrevet 14. mai 2007 lucy56789 Jeg gikk på pergo fordi jeg har PCO, cyster på eggstokkene som gjør at man har sjelden/aldri EL! Jeg var så heldig å få pergo allerede når vi begynnte å prøve, siden jeg ikke hadde EL av meg selv. Vet om mange som har fått pergo fordi de har veldig ustabile sykluser!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå