Gå til innhold

Flere med få/ingen symptomer i uke 8-10


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Selv har jeg ingen (virkelig ingen) og er så livredd for MA.

 

Var på ul i uke 8 og så hjertet som banket, - klarte å slappe av litt, men nå er jeg like redd igjen.

 

Alle sier at jeg bare skal nyte at jeg er frisk og rask, men jeg vet ikke jeg?

 

Har aldri hatt særlig symptomer. Bare litt ømme pupper etter IKM og mensmurringer rundt uke 4-5, men nå er det ingenting :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp.. kvalmen ga seg iallefall hos meg i et par-tre uker, men kom tilbake igjen for fullt for et par dager siden (er i dag 11+0). Ellers så har jeg hadd litt ømme bryst og mensmurringer.

 

Må si jeg ble bekymra i går da jeg var så kvalm at jeg holdt på å spy, har fått vondt i korsryggen, og det var bittebittte litt lysebrunfarge på utfloden, men det har ikke kommet mer så tror ikke det er noe stress.. skal bestille privat UL for sikkerhets skyld. det skal også sies at jeg er egentlig ikke en alt for stressa person rundt graviditeten og andre ting, men nå trenger jeg en forsikring kjenner jeg...

 

I ditt tilfelle så tror jeg nok du kan slappe av.. de fleste blir kvitt en god del symptomer rundt uke 8-10. men du kan jo alltids bestille deg en UL til om du er bekymret. er ikke bra for fosteret at man er stresset og bekymret eller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymre deg ikke. Det er garantert ikke noe i veien.

Jeg var kun trøtt og det var det eneste.

Hadde jeg ikke tatt testen og visst jeg var gravid så tror jeg ikke at jeg hadde visst det før jeg var i uke 15 da jeg kjente første bevegelse....

Jeg kjente bevegelse veldig tidlig.

 

Så slapp av og kos deg til neste undersøkelse....Da unndersøker legen at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...