Gå til innhold

Jeg synes babyen min er verdens vakreste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med fare for å høres ut som en idiot nå; jeg synes virkelig at barnet mitt er mye penere enn alle andre... Er det bare meg, eller er det slik for alle? Jeg føler meg priviligert som har fått et så vakkert barn. Men det kan jo være at det bare er min mammamening...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok bare din mammamening. jeg synes mitt barn er verdens vakreste:-) men jeg har ikke problemer med å si at andres barn er pene, men synes alltid at mitt barn er penest!!

Skrevet

Av utseende så ser jeg både barn som mitt barn er vakrere enn, og barn som er vakrere enn mitt barn.

Men på innsiden har jeg ennå ikke møtt på barn som er så gode og snille som mine. he he.. så det er nok noe alle mødre føler og ser ja:)

Skrevet

Jeg syns også min baby er den vakreste. Er helt overraska jeg over at jeg kunne få noe så pent og vakkert!! =) har til dags dato ikke sett en som er like søt! ;) Men mange andre søte og nydelige babyer å da=)

Skrevet

Synes mine jenterer verdens vakreste, nydeligste,oppvakte, morsomste osv.

MEN det uten å sammenligne med noen, håper og tror at alle barn er de fineste i verden for noen :-)

Skrevet

Jeg syntes litt synd på de andre mødrene før som ikke fikk så flott baby som meg ;) Og de syntes nok sikkert like synd på meg :D

Min lille gutt er den vakreste på jord uten tvil. Kan aldri se meg lei på han :)

Skrevet

Det var en fin måte å si det på, OsloMor!

Jeg syns jo også at min lille prinsesse er verdens nydeligste:) Rart......;)

Skrevet

Heldigvis så er det sånn vi tenker og føler. Det er sånn det skal være:)

Skrevet

Usj... jeg tenker det samme, fy skamme meg. Jeg har sett få virkelig vakre babyer.

Hadde jeg ment at INGEN var like pen, ville det vært heller liten tvil om at jeg svevde rundt på en sukkerrosa sky med gigantiske skylapper(slik som noen av dere gjør), hehehe...

Nei, jeg har nemlig sett vakre babyer som er i hennes "liga", men de er veldig få. Og at jeg innrømmer å ha sett andre vakre babyer gjør vel at jeg klarer å være ganske objekti. Ergo - jeg har et vakkert barn. :) De flest babyer er middelmådige, dessverre. Skulle jo tro at alle vare søte, men det er de ikke.

Skrevet

He-he,det er nok mitt barn som er det vakreste. Og da brødrene var bebier var det selvfølgelig de som var de vakreste den gang!

Det er nok innebygd i oss at vi skal synes det slik, jeg tror ikke noen mamma i verden ser på babyen sin som noe annet enn vakker=)

Skrevet

Ja, det er godt at vi alle føler at våre egne barn er de fineste i hele verden. Og for dem som er på facebook er det jo bare å joine gruppa som kalles "For oss med de søteste babyene/barna i verden=)" Det har jeg naturligvis gjort for lengst... ;-)

Skrevet

min baby er også verdens vakreste...:)

Skrevet

Syns jo min lille prins er såååååååå skjønn, men har ikke vanskeli for å se at andre har søte babyer di og.. Ikke mange av di, men noen er det jo;-)

Skrevet

Jeg synes min baby er verdens vakreste ;-)Tenker ofte at jeg ikke kan skjønne hvordan jeg og samboeren min har klart å lage noe så vakkert..

Så alle mødre tenker nok slikt:)

Skrevet

Det er mitt barn som er verdens vakreste, men kanskje din er en god nr to:)

Skrevet

Og sånn tenker vi alle sammen.... Og jammen godt er det, for det må jo være kjedelig å ha en baby man ikke liker :)

Skrevet

klart babyene våre er de fineste vi vet:) det er her MYRSNIPA i oss kommer inn . ha ha....

Skrevet

Myrsnipa tenkte jeg også... =)

Beklager å si dette jenter, men jenta MI er den vakreste, he,he,he....

Skrevet

Jeg syns også at min lille gutt er den aller vakreste babyen i mils omkrets...men så husker jeg godt at jeg syntes det var så mange vakre barn i verden før knøttet kom til verden, så jeg antar at det handler litt om "mammamening" :-D

Skrevet

hehe ja sånn er cet vell alle føler..synes selfølgelig min lille gutt er den nyydeligste som fins!å så utrolig snill og flink og...ja sjønner poenget hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...