Gå til innhold

Noen forslag til ligge/sovestilling når bekken har slått seg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, hei!

Uff, det er ikke godt!

Har du prøvd med en stor litt har pute? Jeg bruker Freebag. Regner med du går litt beibeint om dagen og jeg synes det helper å ligge breibeint på siden. Ellers går jeg til kiropraktor som maserer lårene mine og det hjelper helt utrolig bra!

Lykke til!

Ligg på sida med pute mellom knærne og anklane. Også varme. Enten du fyller varmt vatn på ei 1.5 brusflaske eller har varmepute:-) Det hjelper mye for meg. Å snu seg gjør nok vondt uansett koss man gjør det, men det fins noe skligreier som skal gjøre det lettare - du kan også bruke sateng/silke sengetøy.

Pute mellom bena funker kjempebra! Men jeg oppdaget en helt ny verden da jeg prøvde et tips jeg fikk ifra fysioterapeuten min.

Jeg tok et dynetrekk til vogndyne (65x80) og puttet inn en voksendyne. Ja...det er forholdsvis trangt ja, men du får en stor pute med mye mer riktig høyde, i tillegg til at den rekker helt ned til anklene!

Det er vannvittig deilig å ligge med! :)

Det spørs hvor du har vondt/smerter. Jeg har bakre bekken/ryggsmerter samt betente slimposer på hoftene. Jeg dusjer alltid i varmt vann like før jeg legger meg slik at området er godt sirkulert. Skulle gjerne hatt badekar... Har med varmeflasker i senga. Ligger på siden og vipper meg over slik at jeg ligger litt på magen. Har ei varmeflaske i korsryggen og ei under puta jeg har mellom beina. Legger litt av dyna under/rundt magen for å støtte.

Slik ligger jeg "godt"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...