Gå til innhold

Den er positiv :D Hurra

Anbefalte innlegg

Tok en test i dagmorges, og jammen kom det opp en strek :)

Den er visstnok svak, men den kom frem ganske snart etter at testen var utført. Må gå til innkjøp av ny test i morgen bare for å være på sikre siden.

Så nå går jeg over til å hete 2.barnimagen :D

*****************************Legger igjen litt spirestøv, så er det bare til å raske med seg for dem som trenger det ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9281888-den-er-positiv-d-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei! Først og fremst gratulerer så mye!!:-)

Jeg så du skrev på et annet innlegg at du først testet negativt etter 8 dager over IKM...bare lurer på om den testet var helt negativ?? Altså ikke antydning til strek i det hele tatt??? Jeg er 7 dager over IKM nå og testa helt negativt i går...men ingen TR...Håper jeg får samme utslaget som deg neste gang jeg tester...om ikke tanta rekke å komme før det da...grrr...

Lykke til videre!!

Kjære majatv

Det var ikke noen antydning til noen strek på den testen nei, så jeg tror nok det er håp for deg også;)

Har testet med qr begge gangene.

Lykke til da.

Spennende å se om du kommer etter i 1.trimester en av de nærmeste dagene!

Annonse

Tusen takk alle sammen, dere er altså såååååååå koselige.

Herlig når det endelig klaffer. Tok et år med førstemann og denne gangen satt altså spira etter 9pp.

Kommer etter i 1.trimester dere også vel???

Ønsker dere alle lykke til, uansett om dette er deres første eller ørtene pp. Synes alle fortjener det, men synes selvfølgelig det er ekstra gøy når de som har prøvd en stund, endelig kan begynne å glede seg til voksende mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...