Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg heller skulle svare på innlegge ditt her enn å gjøre den London debatten enda lenger.

Det trenger ikke være for sent for deg å søke på Riksen når du har termin i november. Ta en telefon dit og hør! Er jo desverre sånn at endel gravide som har fødeplass "faller fra" etterhvert -særlig rundt 3. mnd-, så selv om de ikke skulle ha fødeplass til deg nå kan du fortsette å ringe jevnlig og høre.

Nå er det heldigvis heller ikke sånn at Rikshospitalet er det eneste sykehuset som respekterer og lytter til kvinner med fødselsangst. Har startet en tråd her inne med "Her får vi keisersnitt", så kan du jo se hvilke av sykehusene der som er nærmest deg.

Er du rundt 3 måned nå? I så fall ville jeg ringt rett til sykehuset i Kristiansand og bedt om samtale om fødemetode hvis du ikke allerede er satt opp på en slik time. Jo raskere du får en avklaring på dette jo før kan du begynne å nyte resten av svangerskapet.

Dette kommer til å gå helt fint. Hvis det er noe du lurer på eller du trenger hjelp til å skrive brevet du har med deg på samtalen er det bare å spørre om hjelp her inne. Jeg skal krysse fingrene for deg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9281746-til-anonym-b/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...