Gå til innhold

Da var det min tur...


Gjest

Anbefalte innlegg

å begynne å blø... våknet i en "blodpøl" i morres, veldig ekkelt. skal mest sannsynlig til ultralyd i løpe av dagen, i følge dama på amk, pga diabetes. så jævlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff a meg, stakkars deg.

jeg kikker og kikker etter blod jeg også og er veldig urolig for alt som kan skje.

føler med deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blødde også en del på tirsdag kveld,var på ul på onsdag og hjertet slo! var det mye blod? legen som foretok ul sa at det var mer blod igjen ogat jeg kom til å blø mer. Resten kom i går kveld,var mye da også (synes jeg ivertfall) men legen på sykehuset var optimistisk og trodde det kom til å gå bra. Men er ikke helt beroliget enda,skal på ny UL den 25.5. Har du smerter? det har ikke jeg. Har hørt om at det er noen som har blødd mye under svangerskapene og det har gått bra,men skjønner deg godt at man blir skremt når man våkner i en blodpøl. Jeg er 8+4 i dag. Var 8+0 da jeg var på UL.

Krysser fingre for at det skal gå bra jeg,ikke mist håpet før du har fått resultatet av UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si hvor mye blod... nok blod til det lagde store flekker i senga, men ikke så mye at jeg på noen måter føler meg svimmel. har ingen smerter. litt vanskelig å forholde seg til dette, men får ta tiden til hjelp. lykke til selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når man ser blodet så synes jo man at det er mye for man skal jo liksom ikke blø når man er gravid. Det du har opplevd høres veldig likt ut som hos meg,en teori legen kom med var at det kunne ha vært to,men at det var bare en som levde,men det var bare en teori,det var visst vanlig. Jeg tenker ikke på det,siden det bare var en teori,at det går bra med den som er i magen nå er det viktigste. Det er veldig vanskelig å forholde seg til synes jeg også,ivertfall når man tenker på hvor mye blod det var. Håper du får ett positivt svar,det høres ut som om du har opplevd akkurat det samme som meg og at det ikke er en abort. Begge får nok verdens beste julegave skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist og høre..men det er jo positivt at du ikke har smerter da;-)

 

Da kan det vel gå bra?en kolega av meg våknet i blod dammer 4 ganger i svangerskapet men alt gik helt fint..hun hadde heller ikke smerter..

 

Har du type 1 dia?er det større sjange for og miste da?med tanke på hva amk dama sa?

 

Masse lykke til hvertfall skal krysse alt jeg eier og har;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for støtte :-) får ikke vite noe mer før kl 18 når jeg har fått time til UL.

nei det er ikke større sjanse for å miste tenker jeg, men større fare for infeksjoner ol som kan påvirke blodsukkeret. men nå er ikke jeg mester på dette, så vet ikke så veldig mye.

det rare er at jeg fortsatt har symtomer, men det tar sikkert litt tid før de forsvinner kanskje... ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...