Tone Troll Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Testet i kveld med svak gravidstrek (CB). Men den er vel positiv så lenge der er en strek?
vårina Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Hei! Slik var det for meg i forrige uke...første test svak strek...så ble den sterkere på de to neste testene. Har også hørt at strek er strek= graviditet:-) Og gjett om eg kjenne meg gravide nå...alt strutte i kroppen..hihihi Masse lykke til!
camelia4årpåvent Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Hei! Tror nok også at du er gravid! Det skal ikke være mulig å få positiv test med cb uten at du er gravid! Så jeg drister meg til å si gratulerer! Men, jeg lurer på en ting, hvordan så den svake testen din ut? Du skjønner jeg fikk en ultratynn strek på cb vanlig (altså kryss), men fikk mensen på tordag også forsvant mensen igjen i går..skjønner ingenting, men håper selvsagt at jeg er gravid. Gratulerer masse til deg!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Jeg fikk også en svak strek på CB i går morgen, både jeg og sambo så det. I dag tok jeg en annen type test, First Signal. Den var negativ. Det skal nevnes at jeg er 2-3 dager før IKM, og på First Signal testen står det at man kan teste fra og med IKM (noe jeg selvfølgelig ikke så før etter at jeg hadde testa) Så hva tror dere jenter? Må innrømme at jeg er ganske så skuffa nå...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Ta en ny på ikm du, tror nok du er gravid. Antagelig har du testet med en test som trenger mer hcg enn den første du tok. Det er hvertfall min mening Lykke til da!
Livmor Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Sier gratulerer jeg!! Du er nok gravid!!!!!! Lykke til:-)
PeggyPreg Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Gratulerer, Tone Troll - Kos deg med spiren, og lykke til!!!!
Tone Troll Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2007 Hei timia. Streken var vanlig bredde, bare vldig svak. I dag morrest var den fortsatt veldig svak med vanlig bredde. Ble veldig tynn (smal - sytråd) etter noen timer. Har hatt en liten blødning i dag, så nå vet jeg ikk hva jeg skal tro. Håper inderlig at det er bare en slik liten tøyseblødning som mange kan ha der de vanligvis skulle hatt mensen, og at det ikke er mensen som kommer..... Huff, blir ganske tressa av dette:)
Tone Troll Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2007 Huff nå ble det masse skrivefeil, beklager.
camelia4årpåvent Skrevet 13. mai 2007 #10 Skrevet 13. mai 2007 Hei Tone! Synes jeg hører over alt (fra venninner og her inne) at det er utrolig vanlig og ha en liten blødning på den tiden man egentlig skulle ha menstruasjon. Alt er sikkert i orden, men man blir jo bekymra for det, så skjønner det, men det går fint, skal du se! Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg, kanskje du har sett innlegget mitt? Skal rett ned på apoteket kl. 18! Min strek var forresten som du beskriver det, sytrådtynn (den er det enda, tok vare på testen =)) Gratulerer så masse til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå