Marit82 Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Det river & sliter.. Jeg kjennes hoven.. Mensmurringer.. Kjennes ut som om jeg skal få mensen hvert øyeblikk!! Mensubehag , rett & slett.Nummen innimellom.. Men mest av alt , kjennes det ut som jeg har fått mensen , å er litt sliten i underlivet! Å nå er jeg bekymret for at jeg kommer til å abortere.... Noen ganger stikker det i sidene mine , men det hørte jeg var livmora som " strakk"seg litt... Jeg er 5 uker på vei. Har ikke hatt noen blødninger... Men bekymrer meg for hva som han komme.. Gi meg erfaringene deres , hva er normalt? Hvor mye kjenner man? Osv....
Linda-Kristin=) Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 hadde også mensmurringer og var litt "sliten" i magen i begynnelsen! er sikkert normalt, ettersom det er mye som skjer og skal vokse der:) var kjemperedd for blødninger i begynnelsen også, men det gikk over etterhvert og alt har gått helt fint til nå ihvertfall! helt normalt å bekymre seg litt i begynnelsen:)
Marit82 Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2007 Okei. Ja , satser på det Bare godt å høre at andre også har hatt det ...
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Heisann.... Hadde også MASSE murringer, jeg visste ikke at jeg var gravid da. Og gikk hele tiden, bare å ventet på at mensen skulle komme... Men den kom liksom aldri, tok en test til slutt og den viste positiv. Så jeg hadde også masse murringer, dette er helt vanlig;)
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 plagdes helt sinnsykt med slike"menssmerter" i starten, men er nå i uke 34 så han sitter da fast enda:) er ganske så vanlig med slike murringer pga at livmoren strekker seg, syntes selv det var ganske så ubehagelig husker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå