Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Måneskinnsjenta!

Så moro at du er i gang igjen du og! :-) Ja det er spennende tider.. Hvor langt har du kommet i prosessen? Jeg skal ha uttak over helgen. Du sier at du er mye mer spent enn ved tidligere forsøk.. Jeg føler meg mer følelsesmessig flat enn ved tidligere forsøk.

Med spent mener du mer forventningsfull og optimistisk, eller mer nervøs? Hvis det er det første kan du ikke la litt av det smitte over på meg!? :-) Jeg prøver å psyke meg opp nå i helgen. Har bare 4 eggposer denne gangen, og hadde 6 sist, så da føler jeg at hele prosessen er mer "skjør" og blir litt satt ut av det... Men det er jo bare ett egg man trenger, så jeg satser på at det er gullegget som vokser inni meg nå!

Gode ønsker til deg! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9280591-m%C3%A5neskinnsjenta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nina 40+!

Jeg var spent, nervøs og alt på en gang. Innerest inne trodde jeg nok også litt mer på regimet jeg tar denne gangen. -- For jo, jeg er igang igjen, men på UL var det ikke mange eggposer å spore, så jeg må stikke noen dager til og håpe på det beste :)

Må si at jeg fikk en liten nedtur sånn med en gang, siden jeg har respondert dårligere på hormonene nå enn ved tidligere forsøk som bare er for noen måneder siden. Jeg skal på UL igjen til uken og så får vi se om det blir uttak eller ikke.

Det er vel sånn med oss rundt 40 at det blir færre og færre eggposer/egg dessverre ... Jeg skjønner godt at du blir mer skjør av det, kjenner meg så igjen på det altså. Det hele blir jo veldig mye mer spennende!

Jeg krysser fingre for gullegget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...