Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har sluttet på pillen for litt siden og venter på el. Har gått på pillen så lenge og husker ikke hvordan det kjentes ut.. tror egentlig ikke j kjente så mye heller.. men er jo så spent på om jeg får den denne mnd i det hele tatt. Er spent på om kroppen kommer raskt i gang igjen. Hvilke symptomer skal j kjenner etter i såfall?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9280048-hvordan-kjenner-dere-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjente ikke EL etter at jeg sluttet på piller, heller ikke etter mitt første svangerskap. Men nå i mars opplevde jeg en SA, og etter den kan man trygt si at jeg kjenner EL!! For min del kjennes det ut som mens-smerter, får like vondt ved EL som ved mens.. Ikke så kjekt nei... I tillegg vet jeg at det er mange som får øke utflod, men dette er ikke noe jeg har tenkt over om jeg har.

Sønnen min ble forresten til første mnd etter at jeg sluttet på p-piller - testet positivt 5 uker etter siste pille :)

Hei, velkommen som prøvere!

Jeg kjenner EL veldig godt. Sist gang hadde jeg så vondt i eggstokken at jeg klarte ikke å gå på jobb før to timer senere... Det er nok veldig individuelt om man kjenner noe eller ei.

Etter å ha gått på p-pille i 15 år så fikk jeg den samme syklusen jeg hadde før jeg begynte på p-piller med engang. Her er det også veldig forskjellig og noen går over 6 mnd uten å få mensen tilbake har jeg hørt.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...