Gå til innhold

Kan vi slutte å svare på innlegget til kvinneforkjemper?

Anbefalte innlegg

Uff, jeg blir helt matt jeg, av alle de argumentene hun kommer med. De fleste som er her inne, er jo her fordi de av en eller annen grunn ønsker KS, men å høre på "kvinneforkjemper" ødelegger mer enn det hjelper!

La oss la være å svare mer på det innlegget, vær så snill!

Fortsetter under...

Nu må du gi deg!Kvinneforkjemper har kjempet sin egen kamp i 4år hun, så la være med å fordømme henne!Det er slik at hun ikke våger å bli gravid før hun får en avtale om keisersnitt og DET alvorlig nok, tiden går og dersom mennesket blir forhindret å sette barn til verden på grunn av jordmødres trangsynthet så er det ganske enkelt helt sykt.Folk reiser jo nå for tiden til danmark for å bli inseminert som enslige mødre og lesbiske, ganske revolusjonerende spør du meg ,så hvorfor kan ikke kvinner få et løfte om ks når de ber om det og ønsker å stifte en helt NORMAL familie med mann og det hele????????????

Slutt å dømme kvinneforkjemper , la henne skrive det hun vil og vær glad for at hun tipser folk om privat sykehus , legene og jordmødrene her i norge er alt for gammeldags!!!!!

Skulle gjerne sett at hele den tråden forsvant fra siden vår ja. Den skremmer mange unødig.

Min policy er at jeg bare svarer på den dersom jeg ser at noen andre har dyttet den opp. Vil ikke la alle de uriktige, usaklige påstandene stå uimotsagt.

Men jeg signerer gjerne på å la hele tråden skli rolig ut av førstesida!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...