Gjest Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 jeg venter gutt nummer to i august og har en gutt som er 1 år og 3 mnd når babyen blir født.. har alt utstyret og klær etter guttungen,hva trenger jeg å kjøpe egentlig,utenom vogn..???
Merete*3 Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Det eneste jeg skaffet meg var en tvillingvogn når jeg fikk nr 2, hadde jo alt det andre fra før =)
Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Vet ikke hva du trenger, men vi trenger enda ei sprinkelseng med madrass, samt søskenvogn c",) ...og tar jeg ikke helt feil, er det stort sett "it" for oss
ruffen Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Det kommer vel helt an på hva du kan bruke av det du allerede har. Vi venter nr to 21 mnd etter førstemann, og må ha noe nytt. Sist gang fikk vi veldig mye av familie med barn, så en del av dette er litt slitt nå. Så vi må ha ny vogn og en lammeskinnspose siden vi får midt på vinteren. I tillegg skal vi ha ny liggestol. Og så trenger vi etter hvert en til tripp trapp-stol. Og en til sprinkelseng, men det får vi av noen vi kjenner. Men det er deilig å slippe å kjøpe alle de småtingene, som kluter, bodyer, håndklær, tepper og slikt. Og babyleker har vi jo også i massevis. ) Det er egentlig ganske fint å få nummer to. Bortsett fra at vi vet mer hva vi går til med tanke på fødsel og slikt da... Det er noe med det der å ikke vite hva du går til, for da er det heller ikke så mye vits i å grue seg. Men, men...det går jo bra likevel! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå