Gå til innhold

Når merket du at du var gravid??


Caramell, 3-barns mamma!

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer... 1 uke til mens, og er rimelig sikker her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, nå ble jeg enda mer sikker! Rare greier... at man merker det så tidlig! Blir vel kjent med kroppen sin ettersom åra går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også bare "visste" det den prøveperioden... Jeg hadde prøvd i 9 måneder, og ikke kjent den følelsen så sterkt før... Så når jeg først fikk negativ test så ble jeg så sint, fordi jeg VAR jo gravid ikke sant =) Men 3 dager senere testet jeg KLART positivt =) Og gjett om det var moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestemte meg for å teste 6 dager før ikm, da brystvortene mine hadde vokst og blitt så mørke.. Synes det var et temmelig tydelig symptom. Men jeg sa til kjæresten min lenge før det, at denne gangen så visste jeg at det hadde klaffet. Kjente det bare på meg, så det kom ikke som noen overraskelse da testen viste pos. Merkelig følelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket det egentlig ikke i det hele tatt før jeg tok testen. Hadde ingen symtpomer, mens sist jeg var gravid så visste jeg det en uke før IKM. Men temperaturene på Fertilityfriend hintet om at det kanskje var noe "på gang" så da tok jeg en test og jammen var den ikke positiv! Fremdeles ingen spesielle symptomer, annet en litt småkvalm. Men så er termin 21.01 så det er tidlig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med fare for å høreshelt gal ut, så har jeg visst det dagen etter el begge de siste gangene. Jeg har rett og slett kjent et vanvittig, smertefullt "big bang" i magen. Og jeg har hatt rett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte å mistenke ei uke før ikm, fikk bekkenløsning...

hadde det sist sv.skap ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket ikke noe symptomer før i uke 7 jeg. Fikk ikke utslag på tester før 12 dager over IKM heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...