Gå til innhold

SE HIT ALLE SOM VIL HA 3D ULTRALYD I TRONDHEIM!!!

♥Cutepia lykkelig♥

Anbefalte innlegg

Medicus i trondheim har 3D ultralyd:) Adressen er: Sverresgate 15, inngang E, 7012 Trondheim. Det koster ca 1300:) Bare ring 75871470 og spør om 3D ultralyd så får du time:) Lette en stund før jeg fant ut det, så jeg vil gjerne at alle som strever med å finne det skal finne det her:) Jeg er i uke 22 nå:) Og fikk time til 30 JUli. Men vær raske, det er en lang venteliste. De anbefaler UL fra svangerskapsuke 25 og oppover, men de som ønsker det er velkommen til undersøkelse i hvilken som helst uke:) Lykke til damer:) Håper dette hjalp de som lette:P

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Majorstuaklinikken in Bergen has 3D ultrasound:) We paid only 1000 kroner and got in right away. I was 33 weeks so we were very happy and we got amazing pictures of our little girl. The telephone number is 55544090. St. Jakobs Place 9. It was a fantastic experience!!

• 5 uker senere...

Heisann..

Noen som har kommet igjennom på dette nummeret i det siste? Har prøvd i flere dager, men bare fått opptattsignal.. kanskje de har sommerferie.. :) Vil så veldig gjerne på 3D! Var på ordinær ul, men min lille sprellemann var altfor urolig til at dama fikk sett noe kjønn! Er sååå nysgjerrig! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...