Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Når klarer de dette selv?? Jeg må være med 4årigen på lekeplassen for å sku henne på husken! Hun påstår at hun ikke klarer det selv. Og bena bare henger der. hun er 4 år!! Er det ikke snart på tide???
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Hei! Jeg trodde at min 4-åring ikke kunne disse.. he he.. helt til jeg tok ham på fersken i barnehagen. Der dissa han som bare det - helt alene.. Men han "kan ikke" når han er med mor på lekeplassen.. Hmmmmm
adelia*termin 18/10* Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 4 åringen min har disset selv lenge hun.. Hun er helt i hundre altså.. jeg biter tenna sammen for å ikke be henne stoppe.. hun klarer det jo helt fint
PrinsesseSjefen Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 min på 3 år og 3 mnd kan når hun står på huska, men får liksom ikke det skikkelig til hvis hun sitter. Blir ikke særlig fart nei... Jeg prøver å vise henne, men hun er litt treg..hehe Prøver å si "frem" og "bak" mens jeg dytter, men innen hun reagerer er hun på vei i motsatt retning... Det kommer vel etterhvert.....
Ruske-Sara Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Min 4-åring er ganske selvhjulpen. Jeg tror det er litt forskjell på unger utifra hvor smidige de er, og utifra hvor "flinke" foreldrene er til å utfordre dem. Når jeg er på lekeplassen, tar jeg med meg en avis eller bok, så får ungen leke. Hvis hun roper om hjelp til noe, så må jeg se at hun først prøver selv før jeg hjelper til, og noen ganger sier jeg bare at jeg ikke orker fordi jeg vil lese, og da må hun jo prøve litt ekstra, og greier det oftest tilslutt med stor tilfredsstillelse.
Yana Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Ho stod på husken og laga fart fra ho var 2år og 2mnd. Ho kunne lage litt fart med bena noen måneder før det. Men ho er av den tøffe typen. Tror de fleste 4 åringer greier det, men klart det er mer moro å ha hjelp av mamma, spesielt visst en har yngre søsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå