annda Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 den ene siden på tappen er på en måte mer fyldig, vanskelig å forklare... kan det være at den blir mer blodrik hvis man er gravid? Det kom også litt brunt utflod etter sex i dag... har bittesmå murringer også. noen som har opplevd det
annda Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2007 Er det ingen som har opplevd blødninger/brunlig utflod tidlig i svangerskapet? Blir takknemlig om noen vil svare her=)
Teltpluggen Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Det er mange som har små blødninger etter sex både tidlig og sent i svangerskapet pga "veggene"(I mangel på bedre ord i natta:P) blir mer følsomme:) Det med livmortappen kan desverre ikke jeg svare på, men her kan du jo lese litt:) http://www.pernille.info/livmortapp.htm
annda Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2007 oki.. i dag begynte jeg å blø litt under sex, men det gir seg rett etterpå. hvis jeg er gravid og blør lett ved sex, er det da lurt å vente litt med sex, sånn at jeg ikke fremprovoserer noe?
Erisa* Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Det er vel ganske vanlig å blø litt etter sex pga litt ømfintlige slimhinner. Kan sikkert være lurt å ta det litt med ro, men jeg tror ikke det vil være nødvendig med sølibat akkurat... Jeg ville ringt til legen min om jeg var deg. Akkurat hva som er farlig og ikke er ikke vi på BIM alltid så gode på som legene:) Ang livmortappen: det anbefales generelt å ikke kjenne så mye etter når man er gravid, dessuten er det visst litt forskjellig hvordan den er hos forskjellige kvinner når man er gravid. Jeg har ikke testet min egen etter at jeg ble gravid, så jeg vet ikke.
annda Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2007 ok Erisa! Tusen takk for svar!! Jeg ringer legen i morra jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå