Gå til innhold

Noen som ønsker å kjøpe støttestrømpebukse for gravide? Ikke brukt.

Nå har jeg tre gull;-)!

Anbefalte innlegg

Jeg har vært helt avhengig av mine støttestrømpebukser for gravide, siden begge tvillingene har sittet i sete og presset på føttene har vært enormt. Disse hjelper på åreknuter, slitne bein og er med på å "løfte" magen så den ikke føles så tung. Tenkte meg ikke helt om da jeg kjøpte, så bestilte 2 stk for å ha i svangerskapet, og i dag ble jeg plutselig klar over at jeg har igjen maks 2 uker og ikke har åpnet den siste pakken.

Denne er av merket jobst, i fargen svart(ser ut som en vanlig tynn strømpebukse), i str M, og nypris er 642,-.

Noen som er interessert?

Kan sende mål på ankel, legg og lår hvis du er interessert:-)

Fortsetter under...

Hei!

Tror jeg må ha en størrelse større pga. har ganske kraftige bein i utgangspunktet og blir ikke bedre nå kan du si:-(

Jeg bare lurte på hvor en får kjøpt slike strømper.. Her jeg bor er det kun H&M som har gravideklær og jeg tipper de ikke har....

Jeg bestilte på apoteket. De hadde ikke inne til vanlig, pga flere farger, typer og størrelser. Spurte på apoteket på sykehuset og hos dahle medical først også, men var bestillingsvarer alle steder.

Du skal måle str om morgenen helst før du gikk ut av senga, så jeg installerte meg med målebånd på nattbordet:-). Str M er 21-25 cm nederst(der du er smalest på ankelen) på foten, 46-70 cm på låret og 86-142 cm der du liksom er tykkest øverst på låret(lysken heter det vel:-)). Ankelmålet var viktigst fikk jeg beskjed om, for det er det det er størst trykk.

• 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...